شناسهٔ خبر: 66631079 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

قهرمانی در دستان خود استقلال است به یک شرط | این روزها جای یک بازیکن بسیار خالی است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال به بازیکنان و کادر فنی این تیم توصیه کرد فریب نتایج فولاد را نخورند و با تمام توان به مصاف این تیم بروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا اکبرپور در خصوص دیدار آبی پوشان برابر فولاد خوزستان گفت: استقلال نباید فریب نتایج فولاد را بخورد. این تیم برای بقا در لیگ تمام تلاش خود را خواهد کرد و با انرژی بیشتری به دیدار استقلال خواهد آمد. بازیکنان استقلال هم نباید خود را از پیش برنده بدانند و فکر کنند به راحتی فولاد را شکست خواهند داد.

وی در ادامه تاکید کرد: بازیکنان استقلال باید با یک بازی منطقی و حساب شده به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند و کاری به نتایج دیگر تیم ها نداشته باشند وقتی ۳ امتیاز را بگیرند هیچ تیمی به آنها نخواهد رسید. بنابراین باید با آرامش و صبوری تا پایان فصل به کار خود ادامه دهند.

اکبرپور در خصوص عملکرد خارجی های استقلال هم گفت: استقلال در این فصل بازیکنان خارجی خوبی جذب کرد ، ماشاریپوف و بلانکو مقابل ذوب آهن عالی بودند و دوگل حساسی به ثمر رساندند که شاید در پایان فصل یکی از عوامل قهرمانی استقلال شوند ، گل های بسیار زیبا و حرفه ای بدون کار اضافه و نگه داشتن بی دلیل توپ، این روزها جای یامگا بسیار خالی است و حضور او می توانست بیشتر به استقلال کمک کند اما در مجموع عملکرد خارجی های استقلال عالی بوده و باید منتظر گل زنی بیشتر از این دو بازیکن باشیم.

وی خاطر نشان کرد: یکی از عواملی که نقش تعیین کننده ای در پیروزی استقلال برابر ذوب آهن داشت هواداران بودند که با تمام وجود از تیم حمایت کردند و مزد حمایت خود را هم گرفتند و امیدوارم در بازی‌های بعد هم همچنان کنار تیم باشند .

این پیشکسوت آبی پوشان در خصوص عملکرد استقلال برابر ذوب آهن اصفهان گفت: فکر کنم یکی از بهترین بازی های لیگ برتر شاهد بودیم که صحنه های فوق‌العاده جذابی داشت و همه از تماشای این بازی لذت بردند. خصوصا هواداران استقلال که باز هم تیم محبوبشان صدرنشین لیگ باقی ماند.

اکبرپور در ادامه گفت: قهرمانی در دستان خود استقلال است و می تواند جام را بالای سر ببرد به شرطی که اشتباه نکند. اگر برابر ذوب به پیروزی نمی رسید هم صدر را از دست می داد و هم کارش برای قهرمانی سخت می شد.

بازیکن سابق استقلال در مورد گل خوردن راحت این تیم برابر ذوب اهن هم گفت: اعتقاد دارم که یکی از دلایل باز شدن دروازه استقلال خستگی بازیکنان است که معمولا در اواخر فصل تاثیر گذار می شود و مربی بدنساز تیم نقش تعیین کننده ای برای هفته های پایانی دارد و باید بازیکنان با ریکاوری خوب و تمرینات شاداب و روحیه بخش آماده هفته های پایانی باشند ، دلیل دوم جا به جایی در خط دفاع استقلال است. نبود سیلوا و سهرابیان هم در این اتفاق بی تاثیر نبوده و این مساله باعث می‌شود ناهماهنگی در خط دفاع بوجود بیاید که باید تا قبل از دیدار برابر فولاد این مشکل برطرف شود.

نظر شما