شناسهٔ خبر: 66630687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی : خراسان جنوبی در ازدواج جوانان رتبه دوم کشور را دارد

استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی از لحاظ آمار ازدواج جوانان در رتبه دوم کشوری قرار دارد. استاندار خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی از لحاظ آمار ازدواج جوانان در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ جواد قناعت عصر امروز در ستاد ساماندهی امور جوانان استان که با حضور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان همراه بود، خاطرنشان کرد: تشتت و پراکندگی تصمیم گیری و اجرای برنامه ها در حوزه های مختلف در مرکز، استان ها را رنج می دهد. 

وی متذکر شد: یکی از مشکلات این است که در مجموعه های دولتی کارهای موازی اجرا می شود و بیشتر دنبال انجام شکل ساختاری کار هستیم و خروجی برای ما مهم نیست که این مشکل در اثر ارزیابی های تهران در استان ها ایجاد شده است.

استاندار با اشاره به وجود اشکالات جدی در وزارتخانه ها برای تصمیم گیری، افزود: نباید همه استان ها در موضوع های مختلف یکسان و با یک نسخه واحد دیده شوند و انتظار می رود در تهران به این مورد توجه کافی شود.

قناعت با بیان اینکه متأسفانه در تهران به تفاوت استان ها در موضوع های مختلف توجه نمی شود، افزود: رتبه خراسان جنوبی در سال 1402 درخصوص ازدواج دوم کشوری است و مشکل استان ما در زمینه ازدواج ، موضوع اقتصادی و ضعف در زیرساخت هاست و از بانک ها هم برای پرداخت تسهیلات مرتبط گلایه داریم .

وی با تشکر از اعتبار در نظر گرفته شده توسط وزارت ورزش و جوانان برای استان، گفت: از تسهیلات تبصره 16 برای ایجاد اشتغال جوانان لحاظ خواهد شد.

استاندار با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم در زمینه های مختلف، برای حمایت از حوزه جوانان اعلام آمادگی کرد.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما