شناسهٔ خبر: 66629624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عطر کرامت رضوی میهمان دل‌های مردم خراسان شمالی می‌شود

هفدهمین دوره برگزاری طرح «زیر سایه خورشید» با شعار «با شما سربلندیم»، از امروز با حضور خدام رضوی در خراسان شمالی آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

اصغر لنگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی با اشاره به برنامه‌های استقبال از خدام آستان قدس رضوی در این استان اظهار کرد: روز دوشنبه با استقبال مردم از کاروان رضوی، برنامه‌های این طرح برای هفدهمین سال پیاپی در استان آغاز می‌شود.

وی اجرای طرح محله کرامت با استقبال مادران معزز شهدا در فاروج و رژه دوچرخه‌سواران را آغازگر برنامه‌های زیر سایه خورشید و رسم خوشایند و معنوی پرچم‌گردانی حرم مطهر رضوی در این استان اعلام کرد و افزود: برگزاری جشن محوری در روستای رستم‌آباد و روستاهای مجاور و برپایی چایخانه رضوی با عنوان یک استکان بهشت، حضور و همراهی در جشن دختران ایران از جمله برنامه‌های خدام رضوی در شهرستان فاروج خواهد بود.

مسئول جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید خاطرنشان کرد: مردم بجنورد میزبان دومین روز حضور کاروان رضوی خواهند بود و عطر کرامت رضوی با پیش‌بینی برنامه‌های مختلف در جوار حرم مطهر امام‌زادگان و تکریم خانواده شهدا، جشن‌محوری در روستاهای چهار خروار، جمی و طراقی خواهد بود، همچنین همایش بزرگ تکریم امام‌زادگان، مشام اهالی این شهرستان را معطر خواهد کرد.

لنگری شهرستان جدیدالتاسیس مانه را میزبان بعدی کاروان رضوی معرفی کرد و ادامه داد: با برپایی جشن در روستاهای خرتوت، کالیمانی و بازارقارناس این شهرستان میزبان خادمان بارگاه ملکوتی امام مهربانی‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: شیروان مقصدی بعدی خدام است که روز پنجشنبه میزبانی از برنامه‌های زیر سایه خورشید را برعهده دارد و برنامه‌هایی از جمله دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران در بیمارستان و حضور در جشن اهالی روستای گلیان برنامه‌ریزی شده است.

مسئول جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در خراسان شمالی گفت: روز جمعه ۲۸ شهرستان بجنورد، شنبه اهالی شهرستان جاجرم و یکشنبه نیز اهالی شهرستان گرمه سر بر آستان رحمت و کرامت رضوی می‌گذارند.

لنگری با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام مهربانی در آخرین روز از ایام حضور کاروان رضوی به میزبانی شهر بام گفت: برگزاری جشن دانش‌آموزی، دیدار با خانواده شهدا و تجلیل و تکریم فعالان حوزه جمعیت و فرزندآوری از مهم‌ترین برنامه‌های روز ۱۱ ذی‌القعده و میلاد امام مهربانی‌ها است.

نظر شما