شناسهٔ خبر: 66629240 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

گوگل سری پیکسل ۸ را با درنظرگرفتن استفاده از قاب محافظ طراحی کرده است

طبق گفته طراح ارشد گوشی‌های پیکسل، ۹۰ درصد کاربران از قاب‌های محافظ برای گوشی‌هایشان استفاده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجیاتو، اکثر دارندگان گوشی‌های هوشمند برای محافظت از دستگاه‌شان، از قاب محافظ استفاده می‌کنند. درحالی‌که برخی از این قاب‌ها قابلیت‌های مختلفی دارند، اما دلیل شماره یک کاربران برای استفاده از قاب‌ها این است که گوشی‌ها ظریف هستند و ممکن است به‌دلیل افتادن یا خطرات دیگر، آسیب ببینند. گوگل نیز با آگاهی از این موضوع می‌گوید طراحی گوشی‌های پیکسل را با درنظرگرفتن استفاده از قاب انجام داده است.

«کلود زلوگر»، سرپرست طراحی گوشی‌های پیکسل گوگل، در مصاحبه با اینورس درباره رویکرد این شرکت در طراحی گوشی‌ها، به‌ویژه در مورد استفاده از قاب‌ها صحبت کرد. جالب اینجاست که زلوگر اعتراف می‌کند که با شروع فرایند ساخت سری پیکسل ۸، تیم طراحی گوگل از همان ابتدا درنظر داشت که بسیاری از کاربران از این گوشی به‌همراه قاب محافظ استفاده خواهند کرد. به‌همین دلیل آن‌ها این موضوع را هنگام طراحی گوشی مدنظر داشتند. زلوگر می‌گوید:

گوگل سری پیکسل ۸ را با درنظرگرفتن استفاده از قاب محافظ طراحی کرده است

طراحی زیبای گوشی‌ها به‌همراه قاب‌های سازگار و منطبق، یک مزیت برای کاربر است. بااین‌حال برخی کارشناسان بر این باورند که گوگل می‌توانست به‌جای طراحی گوشی‌هایی که با قاب‌ها منطبق هستند، گوشی‌هایی را طراحی کند که بدون قاب نیز از استحکام کافی برخوردارند.

این تحلیل‌گران معتقدند در صورتی که شرکت‌های سازنده موبایل خصوصاً گوگل، گوشی‌های گران‌قیمت خود را با دوام بیشتری بسازند، دیگر ۹۰ درصد دارندگان گوشی‌های هوشمند از قاب استفاده نمی‌کنند و نیازی نیست شرکت‌ها نیز گوشی‌های خود را با توجه به قاب‌های محافظ طراحی کنند. دراین‌صورت کمپانی‌ها می‌توانند زمان خود را صرف گنجاندن ویژگی‌های کاربردی در گوشی‌ها کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما