شناسهٔ خبر: 66629145 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر اقتصاد سوریه : اقتصاد جهان عرب با چالش های بزرگ روبه راست

تهران-ایرنا- محمد سامر الخلیل وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه نیز در نشست شورای اقتصادی و اجتماعی اتحادیه عرب در در منامه بحرین گفت که جهان عرب با چالش های بزرگ روبه رو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رسمی بحرین(بنا)، الخلیل افزود: : جهان عرب برای کقابله با چالش های بزرگ نیازمند تعهد و استقامت و اتحاد است.

وی ادامه داد: کشورهای عربی برای پیشبرد اقتصادی خود و دنبال کردن مسیر توسعه و کاهش بحران های ملت‌های خود متعهد و متحد باشند.

همچنین سلمان بن خلیفه آل خلیفه وزیر دارایی و اقتصاد بحرین در این ضمن خوشامدگویی به حاضران نشست شورای اقتصادی و اجتماعی اتحادیه عرب گفت : ما اطمینان راسخ داریم که همکاری مشترک کشورهای عربی چشم انداز روشنی برای منطقه رقم بزطنیم.

وی ادامه داد: توسعه اقتصادی و اجتماعی پایدار با استفاده از ابزارهای مختلف انقلاب دیجیتال، فناوری مالی و هوش مصنوعی ما را قادر می سازد تا رفاه ملت های خود را تامین کنیم.

سی و سومین نشست شورای اقتصادی و اجتماعی اتحادیه عرب در سطح وزیران که روز یکشنبه آغاز بکار کرد در چارچوب مقدمات اجلاس سران کشورهای عربی است که قرار است ۱۶ ماه ( ۲۷ اردیبهشت) برگزار شود.

نظر شما