شناسهٔ خبر: 66629125 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

معادله پیچیده در قلب خط دفاعی سپاهان؛

سیاوش و هادی جای دانشگر را گرفتند!

در مصاف با مس رفسنجان با وجود حضور دانشگر در ترکیب اصلی، این بازیکن در پست دفاع راست بازی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین مرتبه‌ای که مورایس دست به تغییر خط دفاعی خود زد، مصاف با صنعت نفت بود که سپاهان یکی از تلخ‌ترین شکست‌های فصل را تجربه کرد و همانجا بود که امید برای قهرمانی این تیم از دست رفت. 

پس از این مسابقه مورایس با توجه به مصدومیت دانشگر که حتی گفته می‌شد مسابقات را به طور کلی از دست داده، از هادی محمدی و سیاوش یزدانی در قلب خط دفاعی استفاده کرده و حضور این دو بازیکن توانسته خط دفاعی طلایی پوشان را در این هفته‌ها که مهاجمین این تیم در گلزنی به مشکل خورده‌‌اند و مانند نیم فصل اول عمل نمی‌کنند، به نقطه قوت تیم بدل کند.

2021166

در این بین بازگشت دانشگر چالشی برای مورایس به شمار می‌رود. دانشگر از زمان حضور مورایس همیشه یکی از بازیکنان مورد اعتماد این مربی بوده و فقط یک مرتبه به دلیل انضباطی او را دو سه هفته‌ای از ترکیب بیرون گذاشت.

2021167

در مصاف با مس رفسنجان با وجود حضور دانشگر در ترکیب شاهد تصمیم قابل توجهی بودیم و هادی محمدی و سیاوش یزدانی که این روزها کاملا با هم هماهنگ شده‌اند، در قلب خط دفاعی بازی کردند و دانشگر در روز نیمکت‌نشینی رضائیان در پست دفاع راست به میدان رفت.

2021168

حالا و در آستانه بازی حساس برابر ملوان سوال مهمی ذهن علاقه‌مندان به سپاهان و همین‌طور مهدی تارتار را به خود مشغول کرده که در دیدار روز پنج‌شنبه قلب خط دفاعی سپاهان با کدام بازیکنان شکل خواهد گرفت. آیا باز هم سیاوش هادی در کنار هم قرار می‌گیرند یا محمد یکی از این دو بازیکن را نیمکت نشین خواهد کرد تا دانشگر را وارد ترکیب اصلی کند.

نظر شما