شناسهٔ خبر: 66628140 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امید ستاره آرسنال به قهرمانی: باید دعا کنیم

ویلیام سالیبا، بازیکن آرسنال، می‌گوید دعا می‌کند تا تیمش به قهرمانی لیگ برتر برسد و از طرفی امیدوار است که منچسترسیتی امتیاز از دست بدهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس امشب آرسنال به مصاف منچستریونایتد رفت و در خانه حریف با گل لئاندرو تروسارد 1-0 برنده شد.

این برد به آرسنال کمک کرد دوباره با یک بازی و یک امتیاز بیشتر نسبت به منچسترسیتی به صدر جدول رده بندی صعود کند. سیتی باید روز سه‌شنبه به مصاف تاتنهام برود.

این بازی برای آرسنالی‌ها اهمیت بالایی خواهد داشت. آن‌ها امیدوار هستند در این بازی یا بازی هفته بعدی، سیتی حداقل یک امتیاز از دست بدهد تا شانس قهرمانی آن‌ها کاهش پیدا کند.

2021236

ویلیام سالیبا یکی از این بازیکنان آرسنال است. او پس از برد مقابل یونایتد گفت: "به خودم افتخار می‌کنم چون امروز خوب بازی کردم و همچنین به خاطر هم‌تیمی‌هایم هم احساس غرور دارم. آن‌ها همیشه به من کمک کرده‌اند، بنابراین بازی در این تیم آسان است. می‌خواهم به راه خود ادامه دهم، می‌خواهم به عملکردم ادامه دهم، پیشرفت کنم و تمام تلاشم را خواهم کرد."

برد در زمین یونایتد؟

این یک عملکرد قوی دیگر همراه دفاع تیمی بود. فکر می‌کنم فقط دفاع نیست، همه، یعنی هافبک و مهاجمان هم در این دفاع تیمی نقش دارند. ما همه با هم دفاع می‌کنیم و باید خوشحال باشیم که دروازه خود را بسته نگه داشتیم. بسیار خوشحالیم و باید همین‌طور ادامه دهیم.

بازی حساس تاتنهام مقابل منچسترسیتی؟

امیدوارم هفته خوبی برای ما باشد، اما باید دعا کنیم... باید باور داشته باشیم و مقابل اورتون پیروز شویم. باید روز سه‌شنبه نیز شاهد اتفاقاتی که قرار است در بازی تاتنهام رخ می‌دهد، باشیم، پس بیایید ببینیم چه می‌شود.

نظر شما