شناسهٔ خبر: 66628058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دشتی:

مشکل زمین‌های شهر کاکی حل می‌شود

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: مشکل زمین‌های شهر کاکی حل می‌شود و بزودی ساخت و سازهای آن توسط مردم شروع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی عصر یکشنبه در تور رسانه‌ای که با حضور خبرنگاران برگزار شد، اظهار داشت: این دولت خدمات ارزشمندی انجام می‌دهد ولی این خدمات به نحو مطلوب انعکاس داده نمی‌شود.

فرماندار دشتی افزود: تورهای رسانه‌ای به صورت مستمر برگزار می‌شود تا اهالی رسانه در جریان خدمات دولت قرار بگیرند.

بحرانی ادامه داد: شهرستان دشتی در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های خوبی دارد که تلاش داریم این ظرفیت‌ها احیا شود. وی ادامه داد: سه کارخانه در این دولت افتتاح و یا بزودی افتتاح می‌شود که زمینه اشتغال افراد زیادی را فراهم می‌کند.

بحرانی اضافه کرد: استقرار ناجی در بندر لاور ساحلی به زودی انجام می‌شود که این مهم از مطالبات اهالی روستا است. وی گفت: یکی از ظرفیت‌های شهرستان در حوزه شیلات و آبزی پروری است که بزودی اداره شیلات شهرستان در بندر لاور ساحلی راه اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه راه‌ها نیز کارهای خوبی شروع که محور گزدرار_ شیخیان از مهمترین آنها بوده که با شتاب خوبی در دست اجرا است و راه باغان_ سرچشمه نیز در دهه فجر افتتاح و آرزوی ۱۵ ساله مردم در این دولت محقق شد.

وی خاطر نشان کرد: پانسیون پزشکان و درمانگاه زیارت با مشارکت خیرین جهت خدمت رسانی بهتر به مردم در این دولت افتتاح شد.

وی اضافه کرد: همه این خدمات و اقدامات خدمات نظام است که می‌طلبد همه خبرنگاران در جهت امید آفرین در سطح جامعه این اقدامات انعکاس بدهند.

وی یادآور شد: در حوزه مسکن که از شعارهای دولت است شهرستان در سطح استان پیشتاز است و در کنار آن واگذاری زمین نیز در دستور کار است.

بحرانی اظهار کرد: مشکل زمین‌های شهر کاکی حل می‌شود و بزودی ساخت و سازهای آن توسط مردم شروع می‌شود.

وی بیان کرد: نظام همواره کنار مردم است و از خدمت رسانی به مردم غافل نیست.

نظر شما