شناسهٔ خبر: 66627877 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

اجتماع دختران ایران در زهک

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گفت: جشن و اجتماع دختران زهک صبح امروز در کانون اقبال لاهوری این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهک، سرهنگ پاسدار علی محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک بیان کرد: صبح امروز اجتماع و جشن ویژه دختران با همکاری آموزش و پرورش شهرستان و با حضور مسیولین شهرستان و دختران شهرستان زهک برگزار گردید.

وی افزود: آغاز ماه ذی القعده، ولادت با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه «سلام الله علیها» است و به همین مناسبت این روز عزیز را روز دختر نامگذاری کرده اند تا فرصتی باشد برای تکریم و احترام به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران پاک سرشت و عفیف ایران اسلامی که همیشه و در همه حال پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده هستند.

سرهنگ محبی خاطرنشان کرد: ایام دهه کرامت که با ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و با میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) پایان می یابد یادآور عزم و اراده بانوان محترم جهان اسلام بویژه زنان غیور ایران زمین، در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقش ماندگار در صیانت از آرمان های امام راحل و ارزش های انقلاب و شهدا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک تصریح کرد: بی شک دختران امروز بعنوان مادران فردا با تاسی از الگوی علم و عفاف، حضرت فاطمه معصومه(س)، نقش بسیار مهمی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری آینده سازان جامعه اسلامی خواهند داشت.

گفتنی است در پایان این مراسم از دختران محجبه و دختران با نام معصومه و فاطمه تجلیل بعمل آمده است.

نظر شما