شناسهٔ خبر: 66627803 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه شهروند | لینک خبر

منیر شفیق در دیدار با مشاور رهبر انقلاب

جهان شاهد شکل‌گیری نظم جدید است و نقش ایران در این نظم پررنگ خواهد بود

صاحب‌خبر -

 منیر شفیق در دیدار  با ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل از حمایت‌های بی‌دریغ جمهوری اسلامی ایران از آرمان‌های فلسطین تشکر کرد. سیاستمدار فلسطینی گفت: ما امروز شاهد شکل‌گیری یک نظام جدید در دنیا هستیم و باید نقش خود را در این نظم جدید پر رنگ‌تر ایفا کنیم. ایران در این نظم جدید نقش مهمی خواهد داشت.
وی افزود: این جنگ اثبات کرد فلسطینیان قوی هستند، ملت فلسطین همه آماده جانفشانی هستند و یک جبهه و یک محور بزرگ و قوی به وجود آمده است و ایران در آن نقش اساسی دارد. مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در این دیدار پیروزی‌های اخیر مقاومت و مردم غزه را تبریک گفت و تاکید کرد: مردم غزه و فلسطین به جهان ثابت کردند که با ایستادگی و مقاومت می‌توان بر ظلم پیروز شد و ما امروز نتیجه این صبر و شجاعت مردم غزه را می‌بینیم.
 ولایتی خاطر نشان کرد: امروز جهان شاهد جنایات و ظلم رژیم صهیونستی نسبت به مردم بی دفاع غزه بود و موج بیداری در وجدان‌های آگاه و بیدار در مقابله با این غده سرطانی بیدار شد و از نشانه‌های آن افول تدریجی رژیم و تظاهرات دانشجویان آمریکایی و اروپایی و سایر دانشجویان و آزادی خواهان در سراسر جهان بر علیه اقدامات و جنایات رژیم سفاک صهیونیستی می‌باشد.

نظر شما