شناسهٔ خبر: 66627633 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج سازندگی:

گروه‌های جهادی در جنگ رسانه‌ای مقابل استکبار جهانی پیشتاز هستند

محمد طاووسی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: جهادگران در جنگ‌های مختلف همچون جنگ تحمیلی، دفاع از حرم، دفاع از امنیت و دفاع از سلامت، همواره خط مقدم را حفظ کرده‌اند و امروز نیز در جنگ رسانه‌ای مقابل استکبار جهانی پیشتاز هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی در آیین اختتامیه جشنواره ملی جهادگران که در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد، اظهار کرد: بسیج در قلب خبیث جبهه استکبار هم جای پیدا کرده است.

وی با اشاره به عملیات "وعده صادق"، گفت: بعد از عملیات وعده صادق، جنبش و خیزش دانشجویی جدیدی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا شکل گرفت و این نشان‌دهنده سرعت بالای تغییر و تحولات در جهان است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: امروز که ما داعیه‌داران رویکرد و عمل جهادی هستیم، باید از سایرین یک قدم جلوتر باشیم؛ یعنی به معنای واقعی، پیش‌رونده و پیش‌برنده‌تر از دیگران در زمینه‌های مختلف عمل کنیم.

زهرایی با اشاره به این‌که عنصر جهادی در همه عرصه‌های جنگ علیه دشمن مشترک است، گفت: جهادگران در موقعیت‌های مختلف پای کار بودند؛ جهادگران در ۸ سال جنگ تحمیلی، دفاع از حرمین، دفاع از امنیت و جنگ سلامت در ایام ویروس کرونا، در خط مقدم پرچم را دست گرفته‌اند.

وی ادامه داد: همچنین جهادگران در سیل و زلزله‌ها با مدیریت بحران خط مقدم را حفظ کرده‌اند و در عرصه جنگ اقتصادی، کارآفرینان صندوق‌های قرض‌الحسنه و گروه‌های جهادی تخصصی نیز فعال هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی تصریح کرد: امروز نیز جهادگران در جنگ تمام‌عیار و همه‌جانبه رسانه‌ای مقابل استکبار جهانی، پیشتاز هستند.

وی با اشاره به جشنواره جهادگران گفت: برپایی جشنواره ملی جهادگران می‌خواهد قدرت و توان جهادگران را در جنگ رسانه‌ای و جنگ روایت‌ها نشان دهد و توانمندسازی گروه‌های جهادی در روایت هنری و رسانه‌ای حرکت‌هایشان، از مهمترین اهداف این جشنواره است.

زهرایی مطرح کرد: جهادگران در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده‌اند و امروز هر گروه جهادی تولیدکننده یک اثر فاخر هنری - رسانه‌ای است.

وی تصریح کرد: در این جشنواره ۳۰ هزار اثر در مراحل قشری و استانی به دبیرخانه جشنواره رسید که از این آمار ۷۱۲ اثر به داوری جشنواره رسیده و پس از داوری نهایی ۸۰ اثر در عرصه‌های مختلف حائز رتبه و شایسته تقدیر در سطح ملی شده‌اند.

زهرایی با تاکید بر این‌که پنجمین جشنواره با قوت و قدرت بیشتری برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با ظرفیت‌سازی، از این جریان رسانه‌ای در آینده حمایت بیشتری شود و با قدرت بیشتری این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام

نظر شما