شناسهٔ خبر: 66627610 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

قیمت فیدلیتی پرایم از سوی بهمن موتور افزایش یافت + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳

شرکت بهمن موتور قیمت فیدلیتی پرایم را برای اردیبهشت ۱۴۰۳ افزایش داد. این افزایش قیمت هم برای مدل ۵ نفره و هم برای مدل ۷ نفره اعمال شده است. تسویه حساب مشتریانی که از این پس خواهان خرید فیدلیتی پرایم هستند، با قیمت‌های جدید صورت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت بهمن موتور قیمت فیدلیتی پرایم را برای اردیبهشت 1403 افزایش داد. این افزایش قیمت هم برای مدل 5 نفره و هم برای مدل 7 نفره اعمال شده است. تسویه حساب مشتریانی که از این پس خواهان خرید فیدلیتی پرایم هستند، با قیمت‌های جدید صورت خواهد گرفت.
 
افزایش قیمت فیدلیتی پرایم در اردیبهشت 1403:
قیمت فیدلیتی پرایم از سوی بهمن موتور افزایش یافت + جدول اردیبهشت ۱۴۰۳
همان‌گونه که در جدول بالا مشاهده می‌کنید، قیمت فیدلیتی پرایم به ازای هر تیپ حدود 66 میلیون تومان افزایش یافته است. مطابق رویه جدید وزارت صنعت، در هر دور از عرضه خودروها پس از چندماه، شاهد افزایش قیمت‌ها هستیم. بنابراین می‌توان گفت که به‌زودی شرایط فروش فیدلیتی پرایم از سوی بهمن‌موتور اعلام خواهد شد تا متقاضیان نسبت به خرید این خودرو اقدام کنند.
 
هم‌اکنون برای خرید فیدلیتی پرایم از بازار آزاد، به حدود 1.9 میلیارد تومان وجه نقد نیاز دارید. نسخه 5 نفره این کراس‌اوور با قیمت تقریبی یک میلیارد و 870 میلیون تومان به فروش می‌رسد، درحالی‌که نسخه 7 نفره یک میلیارد و 955 میلیون تومان قیمت دارد. انتظار داریم پس از افزایش نسبی قیمت این خودرو توسط گروه بهمن، نرخ‌ها در بازار آزاد نیز افزایش یابند.
 
فیدلیتی پرایم درواقع با نام جتور X70s شناخته می‌شود و نسخه‌ای متفاوت از نسل اول چری تیگو 7 به حساب می‌آید. مشخصات فنی جتور X70s با چری تیگو 7 نسل اول مشترک است. گروه بهمن از زمستان 1401 و پس از انتقادات مشتریان،‌ گیربکس فیدلیتی پرایم را تغییر داد. جعبه دنده دوکلاچه خشک این خودرو کنار گذاشته شد و به‌جای آن از گیربکس شش سرعته تر استفاده شد. بااین‌حال مشکل اصلی فیدلیتی پرایم کمبود فضای پا برای صندلی‌های ردیف سوم است،‌ چرا که نصب هفت صندلی روی پلتفرم یک کراس‌اوور کوچک نتیجه مطلوبی را در پی ندارد.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما