شناسهٔ خبر: 66627605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی گیلان مطرح کرد

کشف ۴۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی طی ۳ روز در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از اجرای طرح سه روزه عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، ۴۲ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، سردار عزیزالله ملکی امروز _یکشنبه، بیست‌وسوم اردیبهشت_ در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: با ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان و پیگیری موضوع توسط پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های تابعه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۲۰ سارق و هشت مالخر را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۲۹ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰ دستگاه خودرو پراید، دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس سرقتی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان و مالخران برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی از مردم خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را برای پیگیری از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما