شناسهٔ خبر: 66627600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ترميم و بهسازي سيل‌بند شهداي نوريان تا پايان ارديبهشت انجام مي‌شود

صاحب‌خبر -
ترميم و بهسازي سيل‌بند شهداي نوريان تا پايان ارديبهشت انجام مي‌شود
خبرگزاری آریا -شهردار ایلام با اشاره به اجرای پروژه بهسازی سیل‌بند شهدای نوریان گفت: عملیات ترمیم و بهسازی تا پایان اردیبهشت ماه به اتمام خواهد رسید.
افشین مظفری شهردار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تخریب سیل بند بلوار شهدای نوریان طی سال گذشته اظهار داشت: بخشی از این سیل بند بر اثر بارش‌های شدید اوایل آذر سال گذشته تخریب شد.
وی با بیان اینکه مبلغ 3 میلیارد تومان توسط ستاد بحران جهت بهسازی این سیل بند اختصاص یافته افزود: سال گذشته مناقصه این پروژه برگزار شد اما با توجه به شرایط جوی عملیات بهسازی با تاخیر آغاز شد.
شهردار ایلام با اشاره به آغاز عملیات ترمیم و بهسازی این سیل بند خاطرنشان کرد: تا پایان اردیبهشت کار ترمیم و بهسازی این سیل بند به اتمام خواهد رسید.
مظفری با بیان اینکه بازسازی این سیل‌بند از مطالبات به حق شهروندان بوده افزود: بارش‌های متناوب موجب تاخیر در عملیات بهسازی و ترمیم سیل‌بند مذکور شد و هم اکنون کار بهسازی در حال اجراست.
مظفری در پایان به اجرای 40 پروژه عمرانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های سیل‌بند، زیرگذر و روگذر، پل عابر پیاده، سنگفرش، جدول‌کشی و آسفالت و... خواهد بود که امید است بخشی از این پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

نظر شما