شناسهٔ خبر: 66627136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

به دنبال ترویج شیوه‌های زندگی سالم بین دانش‌آموزان هستیم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه جشنواره نوجوان سالم با موضوعات شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برگزار شده است، گفت: به دنبال ترویج شیوه‌های زندگی سالم در بین دانش‌آموزان هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سلمان محمدی امروز _یکشنبه، بیست‌وسوم اردیبهشت _ در اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم که در اردوگاه شهید باهنر کرمانشاه برگزار شد، هدف از برگزاری جشنواره نوجوان سالم را ترویج شیوه‌های زندگی سالم در بین دانش‌آموزان عنوان و اظهار کرد: امید است برگزاری جشنواره‌های از این دست بتواند نقش مهمی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بین دانش‌آموزان داشته باشد.

وی افزود: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از اعتیاد، رفتارهای پرخطر و آسیب‌های اجتماعی، شناسایی الگوهای موفق آموزش پیشگیری مراقبت به کودکان و نوجوانان و… از دیگر اهداف برگزاری جشنواره نوجوان سالم است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه جشنواره نوجوان سالم با موضوعات شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برگزار شده، ادامه داد: پیشگیری از گرایش به دخانیات، پیشگیری از گرایش به سو مصرف مواد و پیشگیری از گرایش به خشونت محورهای برگزاری این جشنواره بود.

وی ادامه داد: جشنواره نوجوان سالم در بخش‌های مختلفی شامل خلاقیت‌های دانش آموزی شامل ایده‌پردازی، مقاله نویسی، نقاشی، روزنامه‌نگاری، عکس، فیلم کوتاه، نرم افزار و چندرسانه‌ای و تئاتر و نمایش برگزار شده است.

محمدی با بیان اینکه ۷۶۲۹ نفر در مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم در استان شرکت کرده بودند، گفت: برترین‌های مرحله استانی راهی مرحله کشوری خواهند شد.

به گزارش ایمنا، در پایان از برگزیدگان مرحله استانی جشنواره نوجوان سالم استان کرمانشاه تجلیل شد.

نظر شما