شناسهٔ خبر: 66626554 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در هیرمند نقطه صفر مرزی افتتاح شد

مدیرکل اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با دهه کرامت و نگاه ویژه دولت مردمی ۲ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان هیرمند نقطه صفر مرزی شمال استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

عباس شیبک گفت: به مناسبت دهه کرامت طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال شهر «قرقری» واقع در هیرمند در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه، توسط اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، با زیربنای یک‌هزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بیش از ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۴۵۰ خانوار از این طرح ورزشی بهره‌مند خواهند شد و فرصت مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده تا رقابت مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افتتاح دومین طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در نقطه مرزی شمال استان را در روستای حیدرآباد چرک نیمروز اعلام کرد و گفت: این طرح نیز در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی منطقه، توسط اداره کل ورزش و جوانان استان، با زیربنای یک‌هزار و ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار هزینه شده بیش از ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری رسید.

نظر شما