شناسهٔ خبر: 66626405 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بازديد شهردار منطقه 4 از پروژه مسقف‌سازي پايانه رسالت

صاحب‌خبر -
بازديد شهردار منطقه 4 از پروژه مسقف‌سازي پايانه رسالت
خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 4 طی بازدیدی از پروژه مسقف سازی پایانه رسالت گفت: این پروژه در ادامه مطالبات و درخواست‌های مردمی در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، در بازدید از پروژه مسقف‌سازی پایانه رسالت که شهردار منطقه 4، مدیر عامل تاکسیرانی شهرداری تهران و مدیرحمل و نقل و ترافیک منطقه 4 حضور داشتند، علی اصغر کمالی زاده شهردار این منطقه گفت: وجود پایانه مسقف در فصول مختلف جزو یکی از نیازهای اصلی مردم این منطقه به شمار می رفت که همواره در خواسته ها و مطالبات ایشان جای داشت.
وی ادامه داد: در این راستا مسقف سازی پایانه رسالت در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرایی شدن است و مقرر شده ٢٠٠ دستگاه خودروی برقی جایگزین خودروهای فرسوده و نصب جایگاه شارژ تاکسی برقی و نصب دوربین اجرایی شود.
کمالی زاده افزود: در این بازدید قرار بر این شد به محض اتمام پروژه با همکاری سازمان ترافیک نصب دوربین به منظور جلوگیری از ورود خودروی شخصی و هم پوشانی خط مینی‌بوس رسالت به شمیران نو و کوهک و جایگزینی مبدا خط به متروی چهار راه سرسبز انجام شود.
شایان ذکر است مقامات حاضر در این بازدید با گفتگو با تاکسیرانان پایانه مذکور، روند نوسازی تاکسی های فرسوده را رصد و بررسی کردند.
انتهای پیام/

نظر شما