شناسهٔ خبر: 66626167 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین:

معلمان در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کوشا باشند

قزوین- مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین گفت: معلمان و مسوولان باید با رعایت اعتدال و اصل محبت ورزی و توجه به ارزش‌های دینی، در ترویج عفاف و حجاب کوشا باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نقی سیاهکالی مرادی بعدازظهر یکشنبه در نشست هم‌اندیشی مدیران منتخب مدارس متوسطه شهر قزوین که در سالن جلسات ساختمان شهید قدرت الله چگینی برگزار شد، اظهار کرد: توجه به حوزه عفاف و حجاب و طرح نور باید مورد تأکید همه مدیران باشد.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم حرام شرعی به‌صورت آشکار عملیاتی شود، افزود: لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی در کنار آموزش‌وپرورش در وظیفه محوله نهایت تلاش را داشته باشند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین اضافه کرد: از معلمان و دانش آموزان انتظار داریم در طرح نور مشارکت کنند و به حجاب و عفاف اهمیت دهند.

وی بیان کرد: معلمان و مسؤولیا باید با رعایت اعتدال و اصل محبت ورزی و توجه به ارزش‌های دینی، در ترویج عفاف و حجاب کوشا باشند.

سیاهکالی یادآور شد: استفاده از مشاورین تحصیلی متخصص، آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش قانون پذیری، توجه ویژه به مسائل پرورشی و عفاف و حجاب از مسائل مهمی است که باید در مدارس جدی گرفته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در امر حجاب و عفاف باید نظارت قانونمند صورت پذیرد.

نظر شما