شناسهٔ خبر: 66626097 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار همدان: بسیج سازندگی عمران و آبادانی را برای کشور به ارمغان آورده است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: تاسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم رهبری انقلاب اسلامی، شجره طیبه‌ای بود که اقدامات جهادی را برای عمران و آبادانی کشور به ارمغان آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه یکشنبه در پیامی به مناسبت سال‌روز تشکیل بسیج سازندگی آورده است: بسیج سازندگی با تفکر جهادی و کنارزدن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور گام مؤثری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته است.

استاندار همدان در این پیام افزوده است: این سازمان با تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایتمداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته است.

در ادامه این پیام آمده است: بسیج سازندگی در صحنه خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته است.

قاسمی‌فرزاد در این پیام ابراز کرده است که روز به روز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی این یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

استاندار همدان در این پیام تاکید کرده است: اینجانب با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی، صمیمانه از تلاش‌های مجدانه همه جهادگران بسیجی تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیقات روزافزون بسیجیان ایثارگر عرصه جهاد و سازندگی را از درگاه خداوند سبحان در ظل توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و تحت زعامت حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت دارم.

به گزارش ایرنا، سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر انقلاب اسلامی در هفدهم اردیبهشت سال ۱۳۷۹ تاسیس شد تا با استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی و در قالب اردوهای جهادی برای تحقق عدالت اجتماعی در جای جای میهن اسلامی مان گام بردارد.

این سازمان در سال ۱۳۸۶ به عنوان دستگاه اجرایی در بحث محرومیت و اقتصاد مقاومتی معرفی شد.

نظر شما