شناسهٔ خبر: 66625163 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رویکرد تحولی

تولید لوازم خانگی برقی در شهرک صنعتی ماکو

یک واحد لوازم خانگی برقی در شهرک صنعتی ماکو برای بیش از یک صد تن فرصت اشتغال فراهم کرده است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی ماکو با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی لوازم خانگی برقی   تولید و به بازار عرضه می‌شود.

فکری مدیر عامل واحد تولیدی گفت: این شرکت از سال ۱۳۹۰ با یک محصول شروع به فعالیت کرده و الان به ده نوع محصول رسانده است.

   محمودی مدیر تولید نیز گفت: مجموعه ما تولید کننده انواع لوازم آشپز خانه از جمله انواع توستر‌های برقی چای ساز سرخ کن‌های بدون روغن خرد کن آبمیوه گیری تولید میکنه که و مزیت ان‌ها کیفیت بالا نسبت به رقبا و و قیمت پایین آن نصف قیمت و پایین‌تر از ان و کار خوبی که این مجموعه انجام داده برای اولین بار برای زوج‌های جوان سبد کالایی مخصوص جهازیه لوازم ریز برقی آشپزخانه را یک جا در یک سبد کالایی جامع و کامل آماده کرده است.

  در کنار تولید انواع لوازم برقی مورد نیاز خانواده‌ها به علت مشکلات موجود امکان صادرات برای خارج از کشور از این واحد تولیدی وجود نداشته و لازم است مسئولان استانی و شهرستانی برای کمک به صادرات محصولات ایرانی تولید کنندگان را یاری نمایند.

  فکری مدیر عامل  افزود:: صادرات نداریم در واقع مشتری برای کالای ما در خارج از کشور وجود دارد ولی به سبب مشکلات موجودی که  در زمینه برگشت ارز ایجاد شده  و پروسه زمانی گمرک و صادرات، ما فعلا صادرات نداریم.

در حال حاضر در شهرک‌های صنعتی شهرستان ماکو ۶۵ واحد تولیدی فعال با ۱۷۰۰ نفر مشغول به فعالیت هستند.

  در این کارخانه بیش از یکصد نفر مشغول بکار هستند.

 

<div id="video-display-embed-code_11105517"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4232119/11105517?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما