شناسهٔ خبر: 66625136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز ساخت بنای انجمن سینمای جوان تربت‌حیدریه

با حضور مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران عملیات اجرایی ساخت ساختمان انجمن سینمای جوان تربت‌حیدریه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

آغاز عملیات اجرایی ساخت ساختمان انجمن سینمای جوان تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در این مراسم گفت: فعالیت ۲۱ انجمن سینما جوان در سطح کشور رایگان اعلام شده است  و این درحالیست که در طول سال ۳۵۰فیلم کوتاه تولید می‌شود.

آذرپندار افزود:اولویت ما در انجمن سینما جوان حمایت از استعداد‌ها ونخبگان حوزه فیلم‌سازی در نقاط دور دست از مراکز استان‌ها و پایتخت است.

وی گفت:  برای تجهیز دفاترسینما جوانان کشور ۱۸۰ میلیارد تومان مصوب شده است که امیدواریم پس از ۲سال تخصیص یابد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران افزود: ساخت ساختمان سینما جوان دفتر تربت حیدریه نخستین پروژه از حیث کلنگ زنی و مشارکت در ساخت در کشور است که امروز عملیات اجرایی آن  آغاز شد.

سرپرست دفتر انجمن سینمای جوان تربت‌حیدریه هم در این مراسم گفت: با پیگیری‌های صورت‌گرفته یک قطعه زمین با مساحت ۲۴۸ مترمربع در جنب سالن نهم دی توسط یکی از خیران شهر به این انجمن واگذارشده است.

عباس باقریان افزود: ساختمان انجمن سینمای جواک تربت‌حیدریه در مساحتی بالغ بر ۸۰۰ مترمربع در ۳طبقه شامل طبقه اول سالن سینما و گالری، طبقه دوم قسمت اداری، آموزشی و طبقه سوم سوئیت اساتید ساخته خواهد شد.

وی گفت: ۴۰ میلیارد ریال برای ساخت این ساختمان اختصاص یافته است که امیدواریم باحمایت مسولان مابقی هزینه‌ها نیز تامین  شود و در دو سال آینده به بهره برداری برسد.

نظر شما