شناسهٔ خبر: 66625096 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سومین همایش گفت‌وگوهای ایرانی-عربی؛

کمال خرازی: اگر اسرائیل ایران را تهدید هسته‌ای کند ممکن است در دکترین هسته‌ای خود تجدیدنظر کنیم

کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در سومین همایش گفت‌وگوهای ایرانی-عربی با عنوان «برای همکاری و تعامل» گفت: ما خواهان سلاح هسته ای نیستیم و فتوای رهبر انقلاب نیز بر این اساس هست که تولید و کاربرد سلاح هست های حرام است ولی اگر دشمن شما را تهدید بکند چه کار باید بکنیم؟ ناچار می شویم در دکترین خود تغییر ایجاد بکنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران؛ کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در سومین همایش گفت‌وگوهای ایرانی-عربی با عنوان «برای همکاری و تعامل» گفت: رژیم صهیونیستی با کمک و حمایت آمریکا و اروپا سلاح های هسته ای را بدست آورده است

ما از سال 1974 خواهان منطقه عاری از سلاح های هسته ای بودیم و هنوزم هم هستیم.

اگر اسرائیل کشورهای دیگر را به توان هسته ای تهدید کند طبیعتا کشورهای دیگر نمی توانند ساکت بنشینند.

در مصاحبه ای که با الجزیره داشتم اعلام کردم که اگر اسرائیل جسارت بکند و ایران را تهدید هسته‌ای بکند ما ممکن است در دکترین هسته‌ای خود تجدیدنظر بکنیم

ما خواهان سلاح هسته ای نیستیم و فتوای رهبر انقلاب نیز بر این اساس هست که تولید و کاربرد سلاح هست های حرام است ولی اگر دشمن شما را تهدید بکند چه کار باید بکنیم؟ ناچار می شویم در دکترین خود تغییر ایجاد بکنیم.

 

کمال خرازی خطاب به آمریکایی‌ها: شما بودید که از دیپلماسی فرار کردید/ مگر شما نبودید که از برجام خارج شدید؟

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی در سومین همایش گفت‌وگوهای ایرانی-عربی با عنوان «برای همکاری و تعامل» خطاب به آمریکایی ها گفت: مگر شما نیستید که امروز هم آمادگی ندارید به میز مذاکره برگردید. برای چه می‌گویید دیپلماسی بهترین راه است؟

ما معتقدیم دیپلماسی بهترین راه است و آمادگی داریم مذاکره کنیم. به برجام برگردید و آن فرصتی خواهد بود که در مورد مسأله خاورمیانه عاری از سلاح هسته‌ای هم صحبت کنیم.

mp4
حجم ویدیو: 6.52M | مدت زمان ویدیو: 00:04:50

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما