شناسهٔ خبر: 66624809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یادواره شهدای تیپ ۵۷ لرستان در پیرانشهر برگزار می شود

فرمانده مرزبانی آذ ربایجان‌غربی به منظور هماهنگی در خصوص اجرای یادواره شهدای تیپ ۵۷ لرستان با فرمانده تیپ ۱۶۴ متحرک هجومی ارتش در پیرانشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

یادواره شهدای  تیپ ۵۷ لرستان در پیرانشهر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرمانده تیپ ۱۶۴ متحرک هجومی ارتش در این دیدار اظهار کرد: بنا به فرموده فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح در هر کجا که کنار هم هستند باید هم‌افزایی داشته باشند.

رضا دولت‌یاری افزود: مأموریت فرماندهی مرزبانی و ارتش کاملاً به هم تنیده است.

فرمانده تیپ ۱۶۴ متحرک هجومی ارتش در پیرانشهر گفت: همه مسئولان و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر این نکته واقف هستند که تلاش بی‌وقفه و هدفمند ضرورت و لازمه حفاظت از سرحدات و ثغور ملی است.

دولت‌یاری ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل نزدیک مرزبانی با ارتش تصریح کرد: نیروهای مرزبانی در حفاظت از سرحدات و مرزها پیش‌قدم هستند.

در ادامه این دیدار فرمانده مرزبانی استان از روند آماده‌سازی محل اجرای مراسم یادواره شهدای تیپ ۵۷ لرستان در منطقه حاج‌عمران پیرانشهر بازدید و در جهت رفع نواقص دستورات لازمه را صادر کرد.

یادواره شهدای تیپ ۵۷ لرستان در محل یادمان شهدای تمرچین پیرانشهر برگزار خواهد شد، در سال ۱۳۶۵ تیپ ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اهدا قریب به ۳۰۰ شهید و مفقود توانست ارتفاعات ۲۵۱۹، تپه شهدا و تپه شهید صدر را تصرف کند و جلوی دشمن بعثی را بگیرد و با مقاومت خود مانع تصرف شهر پیرانشهر به دست دشمن شود.

در عملیات حاج‌عمران شهرستان بروجرد ۸۸ شهید، خرم‌آباد ۶۳، الیگودرز ۶۳، ازنا ۳۰، کوهدشت ۱۸، دورود ۱۲، الشتر ۱۱، پلدختر هفت و نورآباد دو شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

نظر شما