شناسهٔ خبر: 66624592 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سردار رادان:

در جنگ نرم پیروز خواهیم شد

فرمانده کل فراجا در اجتماع مردم رشت گفت: با حمایت همه جانبه شما در جنگ نابرابر نرم پیروز خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز (یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه) در همایش مردمی حمایت از مجریان طرح حجاب و عفاف موسوم به «طرح نور» در میدان شهدای ذهاب رشت با تبریک دهه کرامت گفت: بسیار خرسندم که در اجتماع پرشکوه مردمان گیلان زمین حاضر شده ام. 

او با تقدیر از حمایت همه جانبه مردم از این نیرو‌های جان بر کف افزود: سربازان شما در جنگ نابرابر نرم قرار دارند که با حمایت همه جانبه شما مردم پیروز خواهیم شد.

فرمانده کل فراجا با اشاره به دیار مفاخر خیز گیلان تصریح کرد: میرزا کوچک خان فرزند بزرگ و دلیر گیلان که به هیچ قیمتی از ارزش‌ها نگذشت.

سردار رادان با بیان اینکه جبهه حق در برابر جبهه باطل پیروز است، گفت: وعده صادق ثابت کرد که انقلاب اسلامی در مسیر بزرگ پیروزی قرار دارد.

او همچنین به نقشه‌های دشمن علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمن به دنبال حذف ۲ بال غیرت و حیا بوده و این ۲ بال مکرر مورد آماج حملات دشمنان است.

به گفته فرمانده کل انتظامی کشور، دشمن با هدف قرار دادن غیرت دینی و ایمانی مردم ایران اسلامی دنبال تسخیر خاکریز‌های داخلی است.

سردار رادان با اشاره به اینکه مقابله با عفاف و حجاب حرف امروز و دیروز نیست، تصریح کرد: دشمن از سده‌های گذشته دنبال حذف غیرت و حیا در جامعه اسلامی است.

او اهمیت و نقش مردم در جنگ نرم را یادآور شد و گفت: ایران با حمایت مردم از عفاف و حجاب صحنه جنگ نرم را فتح می‌کند.

فرمانده کل فراجا با بیان اینکه امروز خاکریز‌های جنگ تغییر کرده است، افزود: امروز خاکریز‌های کمیل در خیابان و کوچه و پس کوچه‌های ایران است.
 
منبع: مهر

نظر شما