شناسهٔ خبر: 66624555 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مقاومت تا آزادی فلسطین

جمعی از سران گروه‌های مبارز فلسطینی در نشستی در دمشق تاکید کردند برای آزادی فلسطین اشغالی از چنگ دشمن صهیونیستی، مقاومت مسلحانه تنها گزینه راهبردی ماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دمشق؛ جمعی از سران گروه‌های مبارز فلسطینی در نشستی در دمشق تاکید کردند برای آزادی فلسطین اشغالی از چنگ دشمن صهیونیستی، مقاومت مسلحانه تنها گزینه راهبردی ماست.
شرکت کنندکان در این نشست که در مقر مجلس ملی فلسطین در دمشق برگزار شد، تاکید کردند جوانان مقاومت تا شکست و عقب نشینی اشغالگران صهیونیستی از سراسر نوار غزه در جبهه‌های نبرد ایستاده‌اند.
در این ارتباط، سلیمان قبلاوی عضو ارشد جنبش فتح انتفاضه گفت در سایه داشتن هم پیمانی همچون ایران انقلابی و مقاومت غیور در یمن و عراق و نیز حزب الله قهرمان، در نبرد با دشمن صهیونیستی قطعا پیروزی آز آن ماست.
همچنین شرکت کنندگان در این نشست از سکوت جامعه جهانی در قبال ادامه جنایات اشغالگران صهیونیستی در غزه انتقاد و تاکید کردند وحدت ملی در مسیر مقاومت رمز پیروزی بر دشمن صهیونیستی در جنگ غزه است.
برپایه این گزارش، نمایندگان گروه‌های مبارز فلسطین که زیاد نخاله دبیرکل جهاد اسلامی و حسام بدران عضو ارشد حماس از خلال ارتباط تصویری به جمع آنها پیوستند، آخرین مسائل مرتبط با تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری آتش در نوار غزه رایزنی کردند.
طلال ناجی دبیرکل جبهه مردم فلسطین "فرماندهی کل" در این باره گفت ما خواهان پایان فجایع صهیونیست‌ها در غزه هستیم. لذا آتش بس یعنی عقب نشینی کامل نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی از نوار غزه است. ما در مذاکرات هرگز تسلیم خودخواهی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نخواهیم شد.
عبدالکریم شرقی عضو ارشد جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز گفت اگر امروز وارد مذاکرات شده ایم چون منافع مردم در نوار غزه در اولویت ماست ولی در عین حال آمریکا و برخی کشور‌های عربی سازشکار با ارایه طرح‌های فریبنده، نمی‌توانند ما را فریب دهند.

<div id="video-display-embed-code_11105113"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4232085/11105113?width=700&height=300"></script></div>

۱. سلیمان قبلاوی عضو ارشد جنبش فتح انتفاضه
۲. طلال ناجی دبیر کل جبهه مردمی فلسطین
۳. عبدالکریم شرقی عضو ارشد جبهه خلق برای آزادی فلسطین

نظر شما