شناسهٔ خبر: 66624336 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ویسی یک هفته قسر در رفت؛

اجرای جریمه میلیاردی در ایران از تاریخ مشخص!

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران توضیحاتی درباره جرایم جدید عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی روز 12 اردیبهشت پس از دیدار فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک اظهاراتی در نشست خبری بر زبان آورد که سازمان لیگ چهار روز بعد از این صحبت‌ها، اقدام به جریمه 2 میلیارد تومانی وی کرد.

عدم هماهنگی بین سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال موجب شد تا این رای از سوی کمیته مورد اشاره به تایید نرسد و امروز هم جریمه 50 میلیون تومانی ویسی به همراه یک جلسه محرومیت تعلیقی به وی ابلاغ شود.

اما عبدالله ویسی درست یک هفته از جریمه میلیاردی قسر در رفته، چراکه اکنون رئیس کمیته انضباطی عنوان کرده از تاریخ 19 اردیبهشت این جرایم سنگین قابل اجراست.

2011852

ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در این باره عنوان کرد: بر اساس دستورالعمل مصوب هیئت رئیسه محترم فدراسیون فوتبال هرگونه صدور اعلامیه، بیانیه، اطلاعیه، مصاحبه‌های غیرفنی و مصاحبه‌های خارج از مسئولیت مقامات و ارکان رسمی باشگاه‌ها و اشخاص مرتبط با آنها در کلیه لیگ‌های کشور در حین و پس از مسابقه در داخل یا خارج از ورزشگاه‌ها که از مصادیق نقض ماده 71 انضباطی محسوب شوند (نشر اکاذیب، توهین و افترا) از تاریخ 1403/2/19 بر اساس دستورالعمل مصوب جدید رسیدگی و منطبق با تنبیهات مندرج در این دستورالعمل نسبت به موضوع اتخاذ تصمیم خواهند کرد.

نظر شما