شناسهٔ خبر: 66624233 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از فردا

باران و باد در راه استان

با فعالیت موج ناپایدار فردا در غرب، مرکز و شمال استان بارش باران و تگرگ پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

باران و باد در راه استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛  کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وقوع ناپایداری همرفتی رگبار و رعد و برق و بارش تگرگ فردا، مناطق مستعد غرب، مرکز و شمال استان به ویژه شهر اصفهان، آران و بیدگل، اردستان، اسلام آباد موگویی، انارک، بادرود، بویین میان دشت، چادگان، خوانسار، فریدن (داران)، دهق، برخوار (دولت آباد)، سمیرم، فریدونشهر، کاشان، گلپایگان، مهاباد، مورچه خورت، شاهین شهر و میمه، نطنز و نجف آباد را فرا می‌گیرد.


مینا معتمدی افزود: از فردا تا روز پنجشنبه، افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید تا شدید در سطح استان و در نواحی شرقی اصفهان تند باد لحظه‌ای و گردوخاک محلی برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه انتظار می‌رود.
وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۱ درجه بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۸ درجه بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، مهاباد با بیشینه دمای ۳۶ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

نظر شما