شناسهٔ خبر: 66623944 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستگیری مامور قلابی که از مردم در ایستگاه های مترو اخاذی می کرد

مرد جوشش مامور پلیس از مسافران در ایستگاه های مترو اخاذی می کرد، دستگیر شد. مرد جوشش مامور پلیس از مسافران در ایستگاه های مترو اخاذی می کرد، دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: در پی وقوع سرقت به شیوه غصب عنوان پلیس در ایستگاه‌های مترو، دستگیری متهم در دستور کار پلیس مترو قرار گرفت و با بررسی دوربین‌های محل سرقت مشخصات ظاهری متهم شناسایی و در اختیار تمامی گشت‌های محسوس و نامحسوس مستقر در ایستگاه‌های مترو قرار گرفت. 

وی با بیان اینکه ماموران متهم را در حین اخاذی از یکی از شهروندان شناسایی کردند افزود:متهم بلافاصله دستگیرو در بازرسی اولیه از متهم تجهیزات نظامی، بی سیم دستی، کلاه نظامی، کارت شناسایی جعلی و مقداری دلار و وجه نقد از متهم کشف گردید. 

سرهنگ قاسم پور با اشاره به شناسایی چند نفر از شکات خاطر نشان کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه جهت کشف جرائم احتمالی به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد منتقل شد و ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر غصب عنوان پلیس واخاذی از شهروندان به ۱۰ فقره سرقت به این شیوه اعتراف نمود که پرونده در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی معرفی گردید.

 رئیس پلیس پیشگیری پایتخت به شهروندان توصیه کرد: در مواجه با افرادی که خود را پلیس معرفی می‌نمایند بخصوص افرادی که با لباس شخصی می‌باشند حتما ابتدا کارت شناسایی و حکم ماموریت آن شخص را رویت و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما