شناسهٔ خبر: 66623941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روابط عمومی دادستانی اردبیل:

دفتر تعاونی مسکن یکی از اداره های اردبیل پلمب شد

اردبیل - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از پلمب دفتر تعاونی مسکن یکی از ادارات، در اجرای طرح برخورد با دفاتر مشاور املاک فاقد پروانه و تعاونی‌های مسکن متخلف خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادستانی اردبیل، دفتر تعاونی مسکن یکی از ادارات در اردبیل امروز پیرو هشدار دادستان مرکز استان در خصوص تخلفات حوزه زمین و مسکن و دستور شناسایی و پلمب تمامی دفاتر مشاور املاک فاقد پروانه پلمب شد.

دادستانی اردبیل همچنین برخورد با تعاونی‌های مسکن متخلف به ویژه تعاونی‌های اداراتی که با استفاده از اعتبار دستگاه متبوع و در پوشش آن، مرتکب تخلف و موجب گرفتاری مردم می‌شوند را خواستار شده بود.

بر اساس این گزارش، در بازرسی از دفتر تعاونی مسکن پلمب شده، قراردادهای جعلی قابل توجهی هم کشف شده است.

به گزارش ایرنا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در ۱۱ اردیبهشت امسال نسبت به فعالیت دفاتر مشاور املاک فاقد پروانه هشدار داده و تاکید کرده بود که تذکرات، مهلت‌ها و فرصت‌های لازم، طی زمان‌های مدید داده شده و اکنون وقت عمل در قبال مشاورین املاک غیرمجاز و صیانت از حقوق مردم در این حوزه است.

۲ هزار و ۹۱ بنگاه مشاور املاک در اردبیل به صورت مجاز فعالیت می‌کنند و حدود ۴۵۰ بنگاه املاک غیرمجاز در شهرستان اردبیل شناسایی شده است.

نظر شما