شناسهٔ خبر: 66623634 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نشست تبیین مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون شنا

جلسه تبیین مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون شنا  امروز برگزار شد. جلسه تبیین مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون شنا  امروز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا،  علیرضا کاظمی قائم مقام دبیرکل ستاد مبازره با مواد مخدر،  محمدهادی عسگری مدیرکل فرهنگی و پیشگیری این ستاد، حجت اله ابویسانی مشاور قائم مقام دبیرکل، سعید حاجی بگلو عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی،  محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا و  کاوه احمدی عضو هیات رئیسه فدراسیون شنا حاضرین در این جلسه بودند که در خصوص راه‌کار‌های مشترک در جهت همکاری دو مجموعه در راستای پیش برد استفاده از ظرفیت‌های ورزش در سلامت جامعه به‌ویژه جوانان و آینده سازان این مرز بوم به بحث و گفتگو پرداختند.

در ابتدا جلسه  کاوه احمدی به معرفی فدراسیون شنا و دستاورد‌های دوران مدیریتی محسن رضوانی در این فدراسیون پرداخت و بیان کرد: فدراسیون شنا جزو معدود فدراسیون‌های کشور است که در چند سال گذشته با ثبات مدیریت رو به رو بوده و این امر کمک شایانی در روند رو به رشد این مجموعه داشته است. آقای رضوانی جز سرامدان ورزش کشور هستند و ۵ دوره متوالی افتخار حضور در کاوران ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی را داشتند. ایشان هم‌کنون در سومین دوره چهارساله مدیریتی فدراسیون شنا مشغول به خدمت هستند و به تازگی به عنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان برگزیده شده اند.

در ادامه محسن رضوانی ضمن اشاره به کسب افتخارات و دستاورد‌های بزرگی که طی این چند سال از سوی ورزشکاران رشته‌های آبی به دست آمده بود، ابراز امیدواری کرد که این نشست به جلسه امضاء تفاهم نامه دو جانبه برسد تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود همکاری مفیدی در زمینه تقویت ورزش پایه شنا و پیش برد اهداف ستاد مبارزه با مواد مخدر داشته باشیم. ورزش یک گام بلند برای رسیدن به این موفقیت است و رشته شنا اهمیت بالایی در سلامت جامعه دارد و کمک ویژه‌ای برای پیشگیری و درمان عزیزانی که به مواد مخدر آلوده شده‌اند دارد.



در پایان علیرضا کاظمی قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با ابراز خرسندی در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسه ابراز داشت: در بسیاری از احکام اسلامی به ورزش و سلامت جسمی انسان تأکید شده و ورزش شنا که یکی از رشته‌های مورد تاکید پیامبر اسلام نیز بوده بهترین تضمین سلامت روح و جسم جامعه است.

وی ادامه داد: ورزش ابزاری است که همه برای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان روی آن اتفاق نظر دارند و همه گروه‌های مخاطب در جامعه به آن علاقمند هستند و این فرصتی استثنایی برای همه ما است تا با کمک آن در راستای اهداف این ستاد قدم برداریم. به همین منظور ستاد مبارزه با مواد مخدر توسعه فعالیت‌های تشکیلاتی را در ذیل ارتباط با فدراسیون‌های ورزشی در دستور کار قرار داده است و با وجود تعداد بالای مخاطب درگیر با رشته‌های آبی می‌توان از این ظرفیت بالا به بهترین شکل ممکن بهره برد.

در پایان این جلسه مقرر شد ضمن بررسی موارد مطروحه از سوی دو مجموعه مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر و فدراسیون شنا تبیین و در نشست بعدی به امضا طرفین برسد.

 انتهای پیام/ 

نظر شما