شناسهٔ خبر: 66623621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

تقدیر از فعالان حوزه سلامت منطقه ۱۱ برای برپایی نمایشگاه دیار سلامت در میدان راه‌آهن

شهردار منطقه ۱۱ از ویژه‌برنامه‌های این منطقه برای تقدیر از فعالان عرصه سلامت به مناسبت مجموعه اقدامات آنها در برپایی نمایشگاه عظیم دیار سلامت در میدان راه‌آهن خبر داد و گفت: به همین منظور تور گردشگری تاریخی بازدید از اولین خط آهن ایران برای این عزیزان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه ۱۱ ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده فعالان حوزه سلامت در برپایی نمایشگاه متفاوت و بی‌نظیر دیار سلامت که به مناسبت هفته ملی سلامت در میدان راه‌آهن برپا شد، گفت: به همین مناسبت تور ویژه‌ای با مضمون تاریخ احداث اولین خط آهن ایران برای این عزیزان تدارک دیده شد.

موسوی تأکید کرد: بحث سلامت مختص یک روز و یک هفته نبوده، بلکه باید به عنوان یک باور در جامعه نهادینه شود و این محقق نمی‌شود جز با مشارکت و همکاری همه نهادهای همکار در حوزه سلامت و امیدواریم پس از این، شاهد تعاملات اثرگذار بیشتر و بهتر با همکاران حوزه سلامت با رویکرد ایجاد حال خوب در شهروندان باشیم.

بر اساس این گزارش، روز گذشته، شنبه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه، مراسم اختتامیه هفته ملی سلامت و تقدیر از فعالان عرصه سلامت با حضور محمد شفیعی، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۱۱، یاسر علیزاده، شهردار ناحیه ۴، رؤسای مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و پایگاه‌های بهداشت و دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه سلامت در سالن تشریفات راه‌آهن منطقه ۱۱ برگزار شد.

گفتنی است در آغاز این مراسم، گشت کوتاهی با فعالان حوزه سلامت برای دیدن ایستگاه راه‌اهن تهران و آنچه به احداث این ایستگاه تاریخی منجر شد، انجام شد. در این بازدید راهنمای گردشگری، در مورد معماری ساختمان ایستگاه راه‌آهن توضیحاتی ارائه کرد مبنی بر اینکه این بنا، بنایی مربوط به دوره پهلوی اول بوده و در سال ۱۳۰۶ طی پروژه‌ احداث راه‌ آهن سراسری ایران ساخته شده است؛ همچنین در مورد ماشین دودی، اولین قطار تهران قدیم که روی اولین خط آهن ایران، میان تهران و شهر ری کشیده شده بود، مطالبی گفته شد و به گفته وی، ایستگاه راه‌آهن تهران در اسفندماه ۱۳۷۹ در فهرست میراث ملی کشور به ثبت رسیده است.

پس از پایان بازدید، معاون توسعه منابع انسانی منطقه ۱۱ طی مراسمی که به همین مناسبت برپا شد، گفت: خدمات ویژه اداره سلامت به مناسبت هفته ملی سلامت در سطح منطقه قابل ستایش است. این‌گونه فعالیت‌ها به منظور آگاهی‌رسانی به مردم و ارتقای فرهنگ خودمراقبتی بسیار ستودنی است و باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

در ادامه شهردار ناحیه ۴ نیز بیان کرد: مدیریت فعلی شهرداری منطقه ۱۱ با اولویت قراردادن اصل توزیع عادلانه خدمات و تخصیص امکانات و نیز توجه به محلات محروم در روند خدمات‌رسانی، تلاش فراوانی برای تحقق خواسته‌های شهروندان ساکن در محلات محروم داشته است

در پایان این مراسم  ضمن اهدای تندیس هفته ملی سلامت به معاون توسعه منابع انسانی، به‌منظور پاسداشت تلاش‌های فعالان حوزه سلامت طی هفته ملی سلامت،  با اهدای لوح تقدیر و هدایا تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما