شناسهٔ خبر: 66623500 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت مجسمه‌ای به نام قدرت حجاب در انگلیس

به گزارش ایندیپندنت، لوک پری، مجسمه‌ساز انگلیسی در این کشور مجسمه‌ای به نام «قدرت حجاب» ساخته است که اولین مجسمه در نوع خود به شمار می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به گزارش ایندیپندنت، لوک پری، مجسمه‌ساز انگلیسی در این کشور مجسمه‌ای به نام «قدرت حجاب» ساخته است که اولین مجسمه در نوع خود به شمار می‌آید.

<div id="video-display-embed-code_11104763"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4231973/11104763?width=600&height=350"></script></div>

 
متن روی مجسمه ”قدرت حجاب“ این حق یک زن است که فارغ از آنچه که انتخاب می‌کند بپوشد، دوست داشته شود و احترام گذاشته شود. قدرت واقعی او در قلب و ذهن او است.
لوک پری مجسمه ساز مشهور در حال به پایان رساندن جدیدترین اثر خود است که برای آن تولید شده است تا زنانی که حجاب می‌پوشند، دیده شوند. این مجسمه که نخستین مجسمه از این نوع در جهان است، در اسمت ویک در بیرمنگام انگلیس نصب خواهد شد. این مجسمه که تولیدی خیریه لگسی وست میدلندز است، پنج متر ارتفاع و حدود یک تن وزن دارد.
لوک پری مجسمه ساز: ”قدرت حجاب“ مجسمه‌ای است که نشان‌دهنده زنانی است که حجاب‌های دین اسلام را دارند. این مجسمه از این جهت اینجاست که این بخش از جامعه ما کمتر نشان داده شده است، اما بخش مهمی است و نیاز به دیده شدن دارد. بسیار مهم است و بنابراین ما در حال کار با این جامعه (مسلمان) هستیم تا طراحی‌هایی را انجام دهیم که واقعا جالب باشد، زیرا تا کنون نمی‌دانستیم که قرار است (این مجسمه) به چه شکلی باشد.

نظر شما