شناسهٔ خبر: 66623345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پدیده دروازه‌بانی لیگ و یک رکورد خاص!

علیرضا جعفرپور در اولین فصل لیگ برتری خود آمار شگفت‌انگیزی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جعفرپور، دروازه‌بان جوان شمس‌آذر، بدون شک یکی از پدیده‌های لیگ بیست و سوم بود و در اولین حضور لیگ‌برتری که تجربه کرد دهمین کلین‌شیت خود را در بازی با ملوان انجام داد و به یک رکورد جالب رسید.

جعفرپور که هفته اول لیگ را از روی نیمکت شروع کرده بود پس از جدایی کوروش ملکی به عنوان گلر اصلی شمس‌آذر انتخاب شد و با عملکرد فوق‌العاده‌ای که داشت جایگاه خود را در این تیم تضمین کرد و به یکی از بازیکنان کلیدی سعید دقیقی در این تیم تبدیل شد و حتی در دیدارهایی که موفق به انجام کلین‌شیت نشد هم یکی از بازیکنان تاثیرگذار بود.

علیرضا در حالی به دهمین کلین‌شیت خود رسید که رقبای نام‌دار او در دیگر تیم‌های لیگ برتر هنوز به این تعداد کلین‌شیت نرسیده‌اند، گلر جوان شمس‌آذر در سه هفته آینده لیگ برتر برای بهبود آمار خود تلاش می‌کند و با توجه به فاصله کم او با بیرانوند و اخباری امکان این وجود خواهد داشت تا اولین فصل لیگ‌برتری خود را با یک آمار شگفت‌انگیز به پایان برساند.

2021083

این بازیکن در بازی با ملوان عملکرد خوبی داشت و علاوه بر اطمینان خاطری که به مدافعان این تیم با پوشش توپ‌های هوایی و عمق خط دفاعی داده بود، در دریافت توپ و بازیسازی از عقب زمین هم عملکرد خوبی داشت و در جریان بازی تیمی شمس‌آذر هم قرار داشت و نمایش کاملی ارائه کرد.

جعفرپور در طول فصل 26 مسابقه برای شمس‌آذر انجام داد که یکی از آنها در جام حذفی بود و تنها دو بازی لیگ را از دست داده است.

نظر شما