شناسهٔ خبر: 66623131 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعزام ۵۰۰۰ کرمانشاهی به مرقد امام(ره)

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه، گفت: به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام(ره) ۵۰۰۰ نفر از کرمانشاه به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، سرهنگ غلامعلی یارییگی در نشست خبری که امروز در سپاه ناحیه برگزار شد با اشاره به برنامه اعزام زائران به مرقد امام(ره) در 14 خرداد، اظهار داشت: سپاه ناحیه به عنوان کمیته اعزام برای 5000 نفر سهمیه دارد که با پشتیبانی استانداری و سایر دستگاه‌ها اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه به طور قطع فراتر از سهمیه از این برنامه استقبال خواهد شد، عنوان کرد: ثبت‌نام برای اعزام از طریق حوزه‌های مقاومت، اقشار و ادارات انجام می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با اشاره به توزیع 9000 بسته کمک مؤمنانه توسط گروه‌های جهادی، گفت: همچنین سال گذشته 2000 بسته معیشتی به صورت غیرمتمرکز و از محل اعتبار خیران در شهرستان توزیع شد.

یاربیگی از توزیع 60 هزار پرس غذای گرم در سال گذشته خبر داد و افزود: اهدای 50 سری جهیزیه توسط ناحیه، 10 سری جهیزیه توسط حوزه‌های محلات، توزیع 320 بسته پوشاک و کفش و اعزام کلینیک سیار دامپزشکی به مناطق محروم و رسیدگی به 6700 رأس از اقدامات انجام شده در سال گذشته است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در سال گذشته گفت: در سال گذشته 100 مورد میز خدمت در مناطق محروم برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه با بیان اینکه 142 صندوق‌ قرض‌الحسنه مردم نهاد با موجودی یک میلیارد و 824 میلیون تومان در حوزه‌ها ایجاد شده است، افزود: 220 پایگاه مقاومت در شهرستان وجود دارد که باید هر کدام صندوق داشته باشند و سال گذشته 150 نفر از این طریق وام دریافت کردند.

یاربیگی با اشاره به اینکه سال گذشته 138 فقره وام اشتغال‌زایی از محل ماده 16 پرداخت شد گفت: همچنین 510 فقره تسهیلات برای کارگاه‌های تولیدی، خانگی و صنایع تبدیلی پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه افزود: در راستای طرح شهید عجمیان 30 مدرسه در مناطق محروم توسط 20 گروه جهادی بهسازی و بازسازی شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت عملیات بازی دراز، بیان کرد: بیش از 45 هزار نفر از 25 استان کشور در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما