شناسهٔ خبر: 66622678 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بهره برداری از ۸۲ پروژه در استان ایلام تا پایان سال جاری

ایلام - ایرنا - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام گفت: ۸۲ پروژه تا پایان سال جاری در این استان به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

"امین دوست محمدی" روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: متوسط پیشرفت این پروژه ها ۸۲ درصد است.

وی احداث و بهسازی سالن های ورزشی، ایستگاه های پمپاژ آب کشاورزی، احداث مجتمع های فرهنگی و هنری، احداث زیرساخت منطقه گردشگری، احداث مرکز ۲منظوره فنی وحرفه ای، احداث ایستگاه های هواشناسی و پایگاه های انتقال خون، احداث یادمان شهدا و احداث حوزه علمی را از مهم ترین این پروژه ها عنوان کرد.

وی اظهار کرد: تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام، رویکرد جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی، به منظور تحقق عدالت در نظام برنامه ریزی در راستای سیاست های دولت سیزدهم است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام با بیان اینکه از تاریخ شروع به کار برخی از این پروژه ها حداقل ۱۲ سال می گذرد، بیان کرد: برای تکمیل این پروژه ها تا کنون پنج هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

دوست محمدی خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه ها با عنایت به رویکرد دولت درانضباط مالی در توزیع اعتبارات سال جاری قابل تامین شده است.

به گفته وی، زمان بندی تکمیل پروژه های نیمه تمام در سال ۱۴۰۱ از هفت سال و هشت ماه به ۶ سال و هشت ماه با اولویت طرح های دارای پیشرفت فیزیکی بالا کاهش یافت.

نظر شما