شناسهٔ خبر: 66622667 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نعمتی با گلزنی برای بازگشت خط و نشان کشید

مدافع چپ پای پرسپولیس در جدال تدارکاتی این تیم مقابل تیم جوانان زننده یکی از گل‌های تیمش بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، علی نعمتی که بعد از جذب حسن عبدالکریم نیمکت‌نشین شده است، در بازی تدارکاتی امروز سرخپوشان برابر شاگردان حسین عبدی با ضربه سر دیدنی‌اش یکی از گل‌های تیمش را به نام خود کرد.

نعمتی که در فصول اخیر علی‌رغم پست تخصصی دفاع میانی، به واسطه نیاز سرخپوشان در سمت چپ به کار گرفته شده بود، با توجه به جذب حسن عبدالکریم نیمکت نشین شده است. او در چند بازی اخیر سرخپوشان از سوی اوسمار به صورت بازیکن جانشین فرصت بازی یافته، اکنون در روزهای پایانی بار دیگر به اوج آمادگی رسیده و توانسته در دیدار تدارکاتی مقابل تیم جوانان نیز گلزن تیمش لقب گیرد.

باید دید با توجه به باقی ماندن سه هفته به پایان فصل علی نعمتی قادر خواهد بود بار دیگر شانس حضور در ترکیب را برای خودش شکل دهد و اوسمار را مجاب به سود بردن از خودش کند یا خیر. نمایش عبدالکریم البته در بازی آخر این تیم مقابل هوادار تهران به شکلی بود که شاید شانس دوباره‌ای نصیب علی نعمتی شود و باید دید تا جدال با استقلال خوزستان در هفته آتی، شرایط به چه شکل برای این بازیکن رقم خواهد خورد  و او با نمایش برتر در تمرینات این تیم قادر خواهد بود کادرفنی تیمش را مجاب به بازگشت به ترکیب کند یا خیر.

نظر شما