شناسهٔ خبر: 66622392 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

از کجا گیم پس بخریم؟

صاحب‌خبر -

از کجا گیم پس بخریم؟

ایکس باکس گیم پس یک کتابخانه اشتراکی از بازی های مختلف است که بیش از 25 میلیون کاربر فعال در سراسر دنیا دارد، این سرویس اشتراکی توسط ایکس باکس و مایکروسافت راه اندازی شده و خیلی ها آن را آینده دنیای گیمینگ می‌دانند، گیم پس در چند سطح عرضه شده که محبوب ترین آن گیم پس آلتیمیت است و به شما اجازه می‌دهد به خیلی از بازی‌ها دسترسی کامل داشته باشید و حتی بتوانید عناوین شرکت یوبیسافت و الکترونیک آرتز را هم تجربه کنید و چه چیزی از این بهتر؟ بهترین راه برای خرید game pass این است که ما از یک فروشگاه با سابقه این کار را انجام دهیم. سایت ایرانیکارت خرید گیم پس در سطوح مختلف را با یک قیمت مقرون و به صرفه برای شما انجام می‌دهد و با تحویل سریع این محصول به شما، کاری می‌کند که بتوانید از دنیای گیم لذت بیشتری ببرید. تمامی سطح‌های ایکس باکس گیم پس در ایرانیکارت در دسترس بوده و شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود یکی از اشتراک‌های گیم پس را خریداری کنید.

دلیل محبوبیت گیم پس در ایران

بالا رفتن قیمت دیسک بازی‌ها و به طور کلی هزینه‌های گیمینگ باعث شده کاربران به سمت راه‌هایی ارزانتر قدم بردارند، ایکس باکس گیم پس هم یکی از این راه‌های میان بر و ارزان است که هزینه کلی گیمرها را به شدت کاهش می‌دهد، شما با خرید game pass به مجموعه‌ای بزرگ از بازی‌ها دسترسی خواهید داشت و می‌توانید عناوین انحصاری مایکروسافت را در روز عرضه از طریق گیم پس تجربه کنید، از طرفی هم به بازی های انلاین به شکل رایگان دسترسی خواهید داشت و می‌توانید عناوین بزرگی مثل فورزا هورایزن یا هیلو را به همراه دوستان خودتان تجربه کنید و این اتفاق نه تنها لذت بخش است، بلکه از نظر اقتصادی هم وسوسه کننده بوده و خرید گیم پس به دارندگان پی سی و ایکس باکس توصیه می‌شود. دلیل محبوبیت گیم پس در ایران فقط به موارد اقتصادی مربوط نیست و کیفیت کلی کنسول‌های ایکس باکس هم واقعا خارق العاده است و همین موضوع هم دلیلی کاملا جدی برای خریداران ایکس باکس و Game pass است.

فروشگاه مناسب برای خرید Game Pass کجاست؟

فروشگاه‌های زیادی در اینترنت وجود دارد که گیم پس را می‌فروشند، اما شما برای خرید این محصول گیمینگ پرطرفدار باید دقت کنید که محصول را از کجا خریداری خواهید کرد. تعیین بهترین فروشگاه برای خرید Game Pass به عوامل مختلفی مانند میزان آشنایی شما با اینترنت و ایکس باکس، روش پرداخت مورد نظر شما و قیمت‌ها بستگی دارد. با این حال، گزینه‌های مناسبی از جمله ایرانیکارت وجود دارد که به شدت عملکرد خوبی در این زمینه داشته و در حالت کلی باعث رضایت شما از این خرید خواهد شد. برای خرید از ایرانیکارت به هیچ پیش نیاز عجیبی نیاز ندارید و کافی است که وارد وبسایت این مجموعه شوید و وارد صفحه زیر شوید:

https://www.iranicard.ir/payments/accounts/game/xbox-game-pass/

سپس از طریق گزینه‌ ثبت درخواست، وارد پنل شده، سفارش خود را ثبت کرده و پرداخت را انجام دهید و همه چیز به این آسانی به اتمام خواهد رسید.

مزایای خرید گیم پس از ایرانیکارت

قیمت مناسب: ایرانیکارت معمولاً قیمت‌های رقابتی برای اشتراک‌های Game Pass ارائه می‌دهد.

پشتیبانی: ایرانیکارت پشتیبانی 24 ساعته دارد که می‌تواند برای کاربران ایرانی مفید باشد.

روش‌های پرداخت متنوع: ایرانیکارت از روش‌های پرداخت متنوعی مانند کارت‌های بانکی و درگاه آنلاین پرداخت استفاده می‌کند.

از کجا گیم پس نخریم؟

خرید اکانت گیم پس و گیم پس آلتیمیت از جاهایی که معتبر نیستند ممکن است باعث بن شدن اکانت شما شود و یا حتی این امکان وجود دارد که یک اکانت به چند نفر فروخته شده باشد، به همین دلیل هم خیلی مهم است که از کجا گیم پس بخریم و دقت کنیم که در نهایت خرید ما یک خرید لذت بخش باشد. در حالت کلی سعی کنید از فروشگاه های بی نام و نشان و یا افرادی که هویت مشخصی ندارند خریدهای خود را انجام ندهید، از طرفی به سراغ راه های جایگزین یعنی پلتفرم هایی مثل ایرانیکارت رفته و از خدمات این مجموعه که اسم و رسم مشخصی دارد استفاده کنید.

نکات مهم برای خرید گیم پس

Xbox Game Pass برای بسیاری از گیمرها به یک عنصر کلیدی تبدیل شده است. این سرویس با ارائه کتابخانه‌ای عظیم از بازی‌ها با پرداخت اشتراک ماهانه، نیاز به خرید مجزای هر بازی را از بین می‌برد. با این حال، قبل از ورود به این دنیای هیجان‌انگیز، نکات مهمی وجود دارد که باید برای اطمینان از بهترین تجربه Game Pass خود به آن‌ها توجه کنید:

از کجا گیم پس بخریم؟

چهار نوع اشتراک اصلی Game Pass وجود دارد:

Xbox Game Pass Core: این اشتراک به شما امکان دسترسی به کتابخانه‌ای از بازی‌های قابل دانلود Xbox One و Xbox Series X/S را می‌دهد.

Xbox Game Pass Console: این اشتراک مزایای Core را به همراه امکان بازی چند نفره آنلاین ارائه می‌دهد.

PC Game Pass: این اشتراک به شما امکان دسترسی به مجموعه‌ای از بازی‌های قابل دانلود PC را می‌دهد.

Xbox Game Pass Ultimate: این اشتراک نهایی (همانطور که از نامش پیداست) تمام مزایای Core، Console و PC Game Pass را به همراه مزایای اضافی مانند بازی ابری و دسترسی به کتابخانه EA Play ارائه می‌دهد.

اشتراکی را انتخاب کنید که با بازی شما مطابقت داشته باشد. اگر عمدتاً روی Xbox بازی می‌کنید و از بازی چند نفره آنلاین لذت می‌برید، Console یا Ultimate گزینه‌های ایده‌آلی هستند. برای گیمرهای PC، PC Game Pass انتخابی عالی است. Ultimate جامع‌ترین تجربه را ارائه می‌دهد، اما قیمت بالاتری دارد اما از نظر کلی گیم پس آلتیمیت یک انتخاب بی نقص برای کسانی است که به دنبال بازی کردن بدون دردسر هستند.

قیمت اشتراک‌ها می‌تواند بسته به قیمت وبسایت‌های مختلف متفاوت باشد. فروشگاه‌های آنلاین مختلف مانند ایرانیکارت را برای مقایسه قیمت‌ها و یافتن بهترین قیمت ممکن بررسی کنید.

برخی از بازی‌های موجود در Game Pass ممکن است محدودیت‌های منطقه‌ای داشته باشند. قبل از خرید، مطمئن شوید که بازی‌هایی که بیشتر به آنها علاقه‌مند هستید در منطقه شما در دسترس هستند. معمولاً می‌توانید این اطلاعات را در وب سایت رسمی Xbox یا لیست خود بازی پیدا کنید.

بسیاری از خرده‌فروشان نسخه‌های آزمایشی رایگان برای اشتراک‌های Game Pass ارائه می‌دهند. از این نسخه‌های آزمایشی برای تست سرویس در دسترس مخاطبین قرار گرفته و اگر شما به دنبال یک بازی خیلی خاص در گیم پس هستید و یا می‌خواهید کار کاملا متفاوتی انجام دهید این روند را در پیش بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

نظر شما