شناسهٔ خبر: 66622333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه کربلا:

انعکاس عملکرد‌ مثبت مدیران موجب امیدآفرینی می‌شود

سردار «مسلمی» با بیان اینکه انعکاس عملکرد‌های مثبت مدیران موجب امیدآفرینی می‌شود، گفت: وجه مشترک روابط‌عمومی‌ها، فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری اطلاع‌رسانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در همایش «مدار امید» اولین همایش و گردهمایی خبرنگاران، اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی و فعالان فضای مجازی که با حضور «فرشاد عالی» معاون روابط عمومی سازمان بسیج کشور در سالن همایش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد، جایگاه روابط‌عمومی و خبرنگاری را بسیار مهم و برجسته عنوان کرد و اظهار داشت: هر یک از فعالان در عرصه خبری و سایت‌ها و خبرگزاری‌ها می‌تواند در جهت تنویر افکار عمومی امیدبخش باشد.

وی با بیان اینکه انتظار مردم از رسانه‌ها و فعالان مجازی بسیار متفاوت است، افزود: امروز اخلاق رسانه‌ای یکی از مولفه‌های مهم در این حوزه کاری است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید براینکه اگر اخلاق خبرنگاری در جای خود رعایت نشود می‌تواند چهره خبرنگاران را در حوزه افکار عمومی مخدوش کند، ادامه داد: حیات و جایگاه خبرنگاری آنقدر بالاست که کاسبی نباید کرد.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه به آن افرادی که به اشتباه در این عرصه و حوزه خبری قرار گرفتند، توصیه می‌شود بدانند که این‌جا جایگاه کاسبی نیست و سپاه به عنوان یک دستگاه نظارتی با این خبرنگاران کاسبکارانه برخورد جدی می‌شود.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه «رسانه‌ها جوری اطلاع‌رسانی کنند تا مردم از شما بپذیرند» تصریح کرد: مردم اگر امروز چیزی را نمی‌پذیرند یا روابط‌عمومی تشریفاتی و آنچه مدنظر مدیران کل بوده را انعکاس دادند یا آنچه واقعیت در آن دستگاه بوده و انعکاس داده نشود این مسئولان روابط‌عمومی تاوان کار خودشان را پس می‌دهند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه انعکاس عملکرد‌های مثبت مدیران به نوعی امیدآفرینی را بین مردم ایجاد می‌کند، یادآور شد: وجه مشترک روابط‌عمومی‌ها، فعالان فضای مجازی و رسانه‌های خبری اطلاع‌رسانی است و به عنوان بخشی از مطالبه‌گر می‌توانید موجب بیداری مدیران خاطی شوید.

سردار مسلمی تصریح کرد: به تمامی اعضای شورای شهر و روستا‌های مازندران توصیه می‌شود که از انجام یکسری کار‌های شما اطلاع داریم بنابراین به همان وظایفتان بر نوکری و خدمتگزاری به مردم روی بیاورید و انجام دهید.

وی با اعلام اینکه اطلاع داریم عضو شورایی پنج نفر از بستگان خود را جهت استخدام به شهرداری داد که به دلیل عدم استخدام به دنبال استیضاح در شوراست، گفت: شورایاران به دنبال کار مدافع مردم باشند و کار‌های مردم را انجام دهید و مدافع منافع شخصی خود نباشید.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه استیضاح‌ها در شوراها متاسفانه برمحوریت منافع شخصی اعضای شوراها درحال اجراست، گفت: ناظرین بر امورات شوراهای شهرها و روستاها مراقبت کنند.

سردار مسلمی با بیان اینکه داشتن شغل املاک برای دهیاران ممنوع است، ادامه داد: اصحاب رسانه از جانب مردم مطالبه‌گر باشند تا موجبات سوء استفاده دشمن از آن فراهم نشود.

وی با بیان اینکه خبرنگار باید به جوانب عملیات روانی و روایت اول آگاه باشد، گفت: دشمن از عدم مدیریت روایت اول در رسانه‌های داخلی برای وارونه جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی بهره می‌گیرد.

سردار مسلمی با بیان اینکه امروز رسانه‌های معاند از تولیدات رسانه‌های داخلی برعلیه نظام استفاده می‌برند، عنوان کرد: با توجه اهمیت حوزه شما نیاز است بصیرت داشته، دشمن شناس و موقعیت داشته باشید غیر این باعث فرصت‌طلبی رسانه‌های معاند می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا حرفه خبرنگاری را شریف، ارزشمند، بااهمیت و حساس عنوان و مطرح کرد: اجر کار شما خبرنگاران دین‌دار و با وجدان را خداوند خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما