شناسهٔ خبر: 66622280 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

درخواست عجیب هواداران سپاهان از این مربی

محرم نویدکیا در پایان دیدار برابر مس رفسنجان مورد تشویق هواداران سپاهان قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

پس از اینکه سوت پایان مسابقه مس رفسنجان و سپاهان با تساوی یک بر یک به صدا درآمد و بازیکنان و اعضای دو تیم در حال ترک زمین بودند، هواداران سپاهانی که در استادیوم مس بودند شروع به تشویق محرم نویدکیا کردند و فریادهای آنها باعث شد نویدکیا به سمت جایگاه آنها برود.

محرم نویدکیا ابتدا کمی به آنها نزدیک به آنها شد و پس از تشکر از آنها به سمت رختکن رفت، اما بار دیگر هواداران سپاهان از او درخواست کردند که به آنها نزدیک‌تر شود و شماره 4 فراموش نشدنی طلایی پوشان با قبول درخواست آنها چند قدمی نزدیک‌تر شد.

در این شرایط او به راحتی می‌توانست صدای تک تک هواداران کم تعدادی که در استادیوم شهدای مس بودند را بشنود و جالب اینکه یکی از درخواست‌های آنها که در همهمه از ویدئوهای منتشر شده به گوش می‌رسد، مطرح کردن موضوع بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان بود که با واکنش خاصی از سوی سرمربی این روزهای مس رفسنجان همراه نشد. این همان درخواستی بود که طی هفته‌های اخیر روی سکوهای نقش جهان هم شنیده شده و واکنش مورایس را هم به همراه داشت.


نکته قابل توجه درباره محرم نویدکیا اینکه او در دومین سال حضورش در راس کادر فنی سپاهان وقتی لیگ و جام حذفی را برای دومین سال پیاپی از دست داد، تحت فشار هواداران سپاهانی قرار گرفت و به همین دلیل تصمیم گرفت در پایان فصل راه جدایی در پیش بگیرد و به قرارداد سه ساله‌اش پایبند نماند.

بی‌شک یکی از سوالات و ابهامات اهالی فوتبال درباره زمان بازگشت دوباره محرم نویدکیا به سپاهان است که باید دید چه زمانی اتفاق می‌افتد.

برچسب‌ها:

نظر شما