شناسهٔ خبر: 66622120 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مردمی سازی اقتصاد با تعیین ۲۱۳ معین اقتصادی در استان اصفهان

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مکاتباتی را با فرمانداری‌های استان انجام دادیم تا معین‌های اقتصادی در هر شهرستان شناسایی شوند با این هدف که پروژه‌های دولت را به نیابت از دولت به معین‌های هر شهرستان واگذار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، امید شریفی اظهار کرد: مردمی سازی، مهار تورم و هم‌اندیشی نخبگانی عناوین و اصولی بودند که سال گذشته با در دستور کار قرار دادن آنها مکاتباتی را با دستگاه‌های اجرایی استان داشتیم تا پروژه‌های استان به مرحله اجرا برسند.

وی ادامه داد: در این راستا نقشه راهی تهیه، اهداف و راهبردهای استان احصا شد تا به یک سری پروژه در حوزه مردمی سازی رسیدیم.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان عنوان کرد: در حوزه مهار تورم تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه اصفهان منعقد کردیم تا پروژه‌های این حوزه به دانشگاه‌ها واگذار شود تا بتوانیم از نظر نخبگان در حل مسائل اقتصادی استفاده کنیم.
شریفی ادامه داد: شاخص‌هایی که باعث افزایش تورم می‌شود شناسایی شدند و برای آنها پیشنهاد پژوهشی تهیه شد.
وی اظهار کرد: مکاتباتی را با فرمانداری‌های استان انجام دادیم تا معین‌های اقتصادی در هر شهرستان شناسایی شوند با این هدف که پروژه‌های دولت را به نیابت از دولت به معین‌های هر شهرستان واگذار کنیم.
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: در این راستا ۲۱۳ معین اقتصادی در استان شناسایی شدند که شامل واحدهای صنعتی، مجموعه‌های دانشگاهی، بخش‌های خصوصی و افراد دارای ایده و صاحب نظر هستند تا پروژه‌های توسعه‌ای در سطح استان را به نیابت از دولت به این معین‌ها واگذار کنیم.
شریفی خاطرنشان کرد: در شهرستان اصفهان از ۱۵ پروژه پیشران شناسایی شده، سه پروژه را از صفر تا ۱۰۰ شامل همراهی، مشاوره، گرفتن مجوز و … به معین‌های اقتصادی واگذار کردیم و درصدد هستیم تا نقش مردم را در انجام پروژه‌های پیشران اقتصادی و رفع چالش‌ها تقویت کنیم.

نظر شما