شناسهٔ خبر: 66621992 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

منطقه 15 در مسير توسعه با محوريت توزيع متوازن خدمت و عدالت

صاحب‌خبر -
منطقه 15 در مسير توسعه با محوريت توزيع متوازن خدمت و عدالت
خبرگزاری آریا - مدیریت شهری منطقه 15 از منظری نو به مشکلات شهر نگریسته و با نگاهی خلاق و خدمت‌رسان به سراغ دغدغه‌های شهروندان جنوب شرق پایتخت در قالب اجرای پروژه‌های شهری رفته است.

توسعه محله‌ها در سرلوحه کار ما قرار دارد تا همه شهروندان از خدمات یکسانی بهره مند شود و شعار «تهران شهر تلاش و سرزندگی» برای همه محقق شود، تلاش ما بر این است که با ارتقای سطح کیفیت زندگی و توزیع عادلانه منابع شهری، آرامش و رفاه را برای شهروندان به ارمغان آوریم. اعتقاد داریم خدمت به شهروندان نوعی عبادت است که به انجام آن افتخار داریم.
خادمان شهر در باب الرضای تهران با افتخار 150 پروژه شهری را با اعتباری معادل 824 میلیارد تومان در زمینه‌های عمرانی، خدمات شهری، فضای سبز، ترافیکی و اجتماعی در قالب صد ونوزدهمین پویش «امید و افتخار» در محلات 19 گانه به مرحله بهره برداری رسانده‌اند تا ضمن توسعه شهر در راستای توزیع متوازن خدمات و اعتلای عدالت در کلان شهر تهران گام برداشته شود.
ارائه خدمات در نقاط مختلف منطقه 15 نشان می‌دهد که شهرداری تهران از نقاط منفصل شهری غافل نیست و خدمات در تمامی نقاط تهران به ویژه نقاط منفصل شهری به شهروندان ارائه می‌شود.
اکنون با گذشت یک سال شاهد رونق پروژه‌های شهری و ایجاد امید و انگیزه در میان شهروندان باب الرضای تهران و به ثمر رسیدن بسیاری از پروژه‌های کوچک و بزرگ شهری هستیم. توسعه بوستان‌ وسیعی چون نرجس خاتون(س)، احداث بوستان کوی آزادی، احداث رمپ و لوپ بزرگراه شهید نجفی رستگار به شهرک رضویه، ساخت و راه‌اندازی دسترسی‌های بزرگراه امام علی(ع) به بزرگراه شهید نجفی رستگار، ایجاد دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به خیابان‌های هنرستان و امام خمینی (ره) و ترفیع دکل‌های بزرگراه شهید نجفی رستگار، بهسازی آسفالت معابر در قالب اجرای نهضت آسفالت به میزان 101 هزار تن، تکمیل و راه‌اندازی کندرو جنوبی بزرگراه شهید نجفی رستگار حدفاصل مترو دولت آباد تا مشیریه، ساخت کندروهای جنوبی محور امام رضا(ع)، تملک و بازگشایی چندین معبر و محله، بهسازی و تجهیز بوستان پردیس بانوان، بهسازی، راه اندازی مجموعه ورزشی شهیدان خدمت، مناسب‌سازی و پیاده روسازی بیش از 43 هزار متر مربع، بهسازی ایستگاه‌های BRT بزرگراه بعثت و خاوران، بازپیرایی و ایمن‌سازی بوستان‌ها، بهسازی و تعویض چمن زمین‌های ورزشی، ایجاد پایانه خاورشهر، بازسازی مقبره الشهدای خاورشهر، احداث باغ راه نوری و ده‌ها پروژه کوچک و بزرگ دیگر از جمله مهم‌ترین پروژه‌های 150 گانه در منطقه 15 پایتخت بوده است.
امید است مجموعه این تلاش‌ها و اقدامات، رضایتمندی اهالی منطقه و ایجاد رونق و امید در باب الرضای شهر تهران را بیش از پیش فراهم کند.
انتهای پیام/

نظر شما