شناسهٔ خبر: 66621557 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بهبود شاخص‌های اقتصادی استان مرکزی در دولت سیزدهم

استاندار مرکزی از بهبود شاخص‌های اقتصادی استان مرکزی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: تلاش برای به پایان دادن به طرح‌هایی با عمر چندین ساله از اولویت‌های اصلی دولت است که در استان مرکزی با جدیت در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز در نشست بصیرتی با موضوع تبیین دستاوردها و اقدامات دولت سیزدهم در محل تیپ 71 مردم‌پایه سپاه روح الله با تجلیل از اقدامات تیپ 71 روح الله استان مرکزی اظهار داشت: جا دارد از مجاهدت‌های موفقیت‌آمیز و تلاش‌های افتخارآفرین رزمندگان، پاسداران و تکاوران تیپ 71 سپاه روح‌الله در مأموریت 30 ماهه در نقاط صفر مرزی و صبوری خانواده‌های آنان کمال تشکر را داشته باشم، چراکه سپاه حافظ منافع ملی و یاور مظلومان کشور است که در طول بیش از 4 دهه انقلاب اسلامی همواره در حساس‌ترین دوره‌های کشور، سپاه مقتدرانه در کنار قوای مسلح نقش‌آفرینی داشته است.

وی با تشریح اقدامات و توفیقات دولت سیزدهم افزود: دولت در سطوح مختلف بین‌المللی، ملی و استانی به‌ویژه در حوزه اقتصادی و در راستای جبران عقب افتادگی‌ها؛ تبیین دستاوردهای نظام و امیدآفرینی رسالتی خطیر در شرایط کنونی داشته که خوشبختانه در طول حضور دولت سیزدهم شاهد دستاوردهای بسیاری در کشور بوده‌ایم به طوری که خوشبختانه کشور در این چند سال رشد قابل توجهی در حوزه عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و... داشته است.

استاندار مرکزی به نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در دولت مردمی و بهره‌برداری از طرح‌های متعدد در 2 سال اخیر اشاره کرد و گفت: تلاش برای به پایان دادن به طرح‌هایی با عمر چندین ساله به‌منظور بهره‌مندی مردم از آن‌ها از تأکیدات رئیس جمهور و یکی از اولویت‌های اصلی دولت است که در استان مرکزی این موضوع به شدت و باجدیت درحال انجام است، به طوری که در سال های اخیر و در همین دولت سیزدهم چندین طرح و پروژه بر زمین مانده و ناتمام از گذشته با کار شبانه‌روزی و جهادی به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: بهبود شاخص‌های اقتصادی استان از جمله کاهش نرخ بیکاری، بهبود فضای کسب و کار، ایجاد اشتغال، احیای بیش از 650 واحد تعطیل و نیمه تعطیل و رونق صنایع پیشران و بزرگی که تا دو سال گذشته با مسائل عدیده‌ای دست به گریبان بودند از توفیقات دولت سیزدهم است که خوشبختانه در استان مرکزی همچون نقاط دیگر کشور توانستیم به دست آوریم.

انتهای پیام/711/

نظر شما