شناسهٔ خبر: 66621324 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

روایت رسانه‌های صهیونیستی از ناامیدی مطلق شهرک‌نشینان شمالی برای بازگشت به شهرک‌ها

تهران - ایرنا - ناامیدی هفت ماهه بیش از ۸۰ هزار شهرک‌نشین در شمال اراضی اشغالی برای بازگشت به شهرک‌های خود، روسای شهرک‌ها را به فکر ابتکارهایی برای فشار بر نتانیاهو و کابینه واداشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تلویزیون ترکیه ( تی ار تی) با اعلام این خبر به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: تصمیم روسای شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین به جدایی از رژیم اسرائیل و اعلام تاسیس یک حکومت مستقل پس از آن اتخاذ شد که آنها در نتیجه بمباران متقابل بین ارتش رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان، امید خود را برای بازگشت به شهرک‌هایشان از دست دادند.

بر اساس این گزارش، پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» نوشت که روسای شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین تصمیم گرفتند در سالروز تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی (سالروز نکبت)، جدایی از این رژیم و تاسیس آنچه آن را «دولت الجلیل» خواندند، اعلام کنند.

این پایگاه خبری رژیم صهیونیستی اشاره کرد که روسای این شهرک‌های صهیونیست نشین خشم خود را از بی توجهی کابینه نتانیاهو به آنچه در نتیجه تداوم درگیری ها با حزب‌الله لبنان برایشان اتفاق می‌افتد، ابراز کردند. آنها تاکید کردند که ۸۰ هزار شهرک‌نشین که از هفت ماه پیش آواره شده اند، امید خود برای بازگشت به این شهرک ها را از دست داده اند.

همچنین روسای جدایی طلب شهرک های صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین تاکید کردند که اعضای «انجمن خط مقابله» [با بی توجهی کابینه نسبت به خود] و به صورت یکجانبه تصمیم به جدایی از رژیم صهیونیستی گرفتند.

آنها افزودند: این اقدام با اقدامات تکمیلی همراه خواهد بود که اعلام خواهد شد.

پیشتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اسرائیل در پاسخ به سوال «بنی گانتس» عضو کابینه جنگ این رژیم درباره اینکه آیا شهرک نشینان صهیونیست در اول سپتامبر به شهرک های خود باز خواهند گشت، گفته بود: اگر چند ماه پس از اول سپتامبر بازگردند چه اتفاقی خواهد افتاد؟

پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» اشاره کرد که پاسخ نتانیاهو خشم روسای شهرک های صهیونیست نشین در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین را برانگیخت و به همین دلیل [ آنها] تصمیم گرفتند اقدامات اعتراضی انجام دهند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چندماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

نظر شما