شناسهٔ خبر: 66620804 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ادامه تلاش ها برای جبران عقب ماندگی برق استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش ها برای جبران عقب ماندگی ها در حوزه برق را ادامه می دهیم و نیازمند توجه ویژه وزارت نیرو هستیم. معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش ها برای جبران عقب ماندگی ها در حوزه برق را ادامه می دهیم و نیازمند توجه ویژه وزارت نیرو هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛علی محمدروستا با حضور معاون هماهنگی شرکت توانیر کشور در مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت برق استان گفت در دولت سیزدهم در زمینه تولید، انتقال و توزیع انرژی برق و همچنین نگهداشت تأسیسات، مدیریت منابع آب، دفع فاضلاب و پیشرفت و راه اندازی سدهای استان اقدامات موثر و سازنده ای داشتیم. 

وی عنوان کرد: اما حجم عقب ماندگی ها آنقدر بود که باید تلاش ها و اقدامات بیشتری داشته باشیم تا کمبودها در این بخش جبران شوند. 

روستا اظهار داشت: تکمیل و راه اندازی ایستگاه های فوق توزیع و شبکه انتقال دنا، دشت روم، گچساران، قلعه رئیسی، دیشموک و دهدشت مطالبه جدی مردم استان از سازمان توانیر ومدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان است.

روستا ضمن قدردانی از اقدامات 17 ماهه مدیرعامل سابق این شرکت با اشاره به نیاز برق طرح های پمپاژ کشاورزی گفت: طرح های تحول زا و اشتغال زای پمپاژ بخش کشاورزی ناتمام ماندند که در صورت تامین برق این طرح ها، هر کدام 150 هکتار از اراضی کشاورزی را تحت آبیاری قرار می دهند.

معاون هماهنگی استانداری با اشاره به پراکندگی جغرافیایی و توپوگرافی استان و وجود مناطق صعب العبور گفت با توجه به این شرایط نیازمند تلاش میدانی و حضور مدیرعامل جدید در مناطق محروم و ارتباط تنگاتنگ با سایر حوزه ها از جمله آب و فاضلاب و آب منطقه ای هستیم.

روستا با بیان اینکه مدیران دولت انقلابی نباید به پشت میزنشینی اکتفا کنند بلکه جهادی در میدان حضور داشته باشند، گفت: سال گذشته با جدیت پیگیری کردم تا منجر به تعویض شش هزار پایه برق چوبی و بتونی فرسوده در استان شد.

معاون عمرانی عنوان کرد که طی همین مدت حدود 500 کیلومتر بهسازی، مرمت و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار انجام گرفت.

وی با بیان اینکه بیش از 25 درصد شبکه روشنایی استان به ال ای دی کم مصرف تبدیل شد، گفت: 406 ترانسفوراماتور تعویض شد و در سال جدید برای ارتقاء کمی و کیفی حوزه برق استان برنامه هایی اساسی در دست اجرا داریم که باید حمایت شویم.

روستا تصریح کرد: 10 دستگاه نیسان شامل بالابر و کشنده و یک دستگاه تریلر طی سال گذشته به ناوگان اداره برق اضافه شد و حمایت از حوزه زیرساخت در بخش برق ادامه دارد.

در این مراسم عبدالرسول روستایی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان منصوب و از زحمات محمد مرادی قدردانی شد.

انتهای پیام 

نظر شما