شناسهٔ خبر: 66620645 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر بهداشت: آماده کمک به مردم غزه هستیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ۴۰۰ پزشک در زمان یورش رژیم صهیونیستی به غزه به فیض شهادت نائل آمده‌اند، اظهار کرد: آماده کمک به مردم غزه هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از وبدا، بهرام عین‌اللهی در حاشیه آئین رونمایی از واکسن‌های پونوموکوک و روتاویروس درباره جنبش‌های آزادی‌خواهان دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم غزه اظهار کرد: سال‌های سال است که مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان نظام اظهار می‌کنند استکبار جهانی یک دستکش نرم بر دست دارد و دست چدنی خود را با پوششی نرم پنهان کرده است، کشورهایی که در ظاهر از حقوق بشر دم می‌زدند و ظاهری عوام‌فریبکارانه دارند به جنایت‌های بزرگی دست زدند.

وی افزود: شاهد وقوع وحشتناک‌ترین اقدامات علیه مردم غزه مانند حمله به بیمارستان‌ها هستیم، حمله به مراکز درمانی به نحوی است که ۴۰۰ پزشک از زمان یورش رژیم صهیونیستی به غزه به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی، توانایی ندارد و همه جنایات با حمایت آمریکا است، مرگ کودکان غزه، دل تمام دلسوزان و دانشگاهیان جهان را به درد آورده و جنبش‌هایی حمایت از مردم غزه به یک موضوع جهادی تبدیل شده است.

عین‌اللهی ادامه داد: هنگامی که یورش به غزه اتفاق افتاد، من برای حضور در اجلاس در قاهره به سرمی‌بردم، من در سخنرانی خود به عنوان نماینده جمهوری اسلامی شرکت کردم و اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم و برای حضور در غزه اعلام آمادگی کردم، تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان برای کمک به مردم غزه اعلام آمادگی کرده‌اند، اما دولت مصر برای کمک راهی ایجاد نکرده است.

وی ادامه داد: در وبینارها و دیدارهایی که با سازمان بهداشت جهانی داشته‌ام، اعلام کرده‌ام که سازمان‌های جهانی از صلاحیت لازم برخوردار نیستند، اگر این جنایات اتفاق نمی‌افتاد شاید ناکارآمدی سازمان‌های جهانی مثل سازمان ملل روشن نمی‌شد؛ ما آماده کمک و حضور در غزه هستیم.

نظر شما