شناسهٔ خبر: 66620348 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: حمله به رفح شکست خواهد خورد

تهران- ایرنا- دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین امروز (یکشنبه) تاکید کرد که حمله به «رفح» نیز مانند حمله به دیگر مناطق نوار غزه شکست خواهد خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، طلال ناجی در در گفت و گو با شبکه المیادین افزود: واشنگتن اگر بخواهد می تواند تجاوز به رفح را به صورت فوری متوقف کند.

وی اضافه کرد: آمریکا در فشار بر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جدی نیست.

ناجی گفت: همه گروه های مقاومت متحد و همه مبارزان در میدان، کنار یکدیگر در یک مبارزه بی نظیر و درخشان مشارکت دارند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۷ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای نوار غزه از آغاز جنگ علیه این منطقه تاکنون به ۳۵ هزار و ۳۴ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۸ هزار و ۷۵۵ نفر افزایش یافته است.

نظر شما