شناسهٔ خبر: 66620210 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

نقل و انتقالات باشد برای پایان کار

ژاوی: آخر فصل حرف می‌زنم، دیگر این سوال را نپرسید

ژاوی از طرح سوالات در مورد نقل و انتقالات خسته شده و تاکید کرد وقتی فصل تمام شود حرف خواهد زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا که بعد از شکست برابر خیرونا به رتبه سوم لالیگا سقوط کرد، بعد از توقف غیرمنتظره خیرونا در زمین آلاوس حالا این شانس را دارد که با برتری خانگی برابر سوسیداد به رتبه دوم برگردد. دوم شدن برای کسب سهمیه سوپرجام اهمیت حیاتی دارد.

2014681

ژاوی در نشست خبری این بازی گفت: «من نمی‌دانم فردا سوسیداد چطور برابر ما بازی خواهد کرد. آنها از نظر بدنی قوی هستند و به شما اجازه نمی‌دهند که در زمین زیاد جابه‌جا شوید. فردا ما یک تیم بزرگ با یک مربی بسیار خوب را پیش داریم. شکل بازی ما فردا بستگی به این دارد که آنها خط دفاعی را در کجا قرار دهند. اینکه سعی کنند از کجا به ما پرس بزنند.»

ژاوی در مورد نایب قهرمانی گفت: «ما یک بار دیگر شانس رسیدن به مقام دوم را داریم. ما بعد از تساوی خیرونا در ویتوریا حالا به خودمان وابسته هستیم. رئال سوسیداد سطح فوق‌العاده‌ای دارد و ایمانول کار بسیار خوبی در این تیم انجام داده است. مطمئنم رقیب سختی هستند و کار را برای ما دشوار می‌کنند. شکست برابر خیرونا یک گام به عقب بود ولی حالا 4 بازی باقی مانده است و پیروزی در بازی فردا حیاتی است.»

شایعات در مورد آینده بازیکنان: «من به شما می‌گویم که ما تا پایان اینجا هستیم. دو هفته تا پایان فصل باقی مانده و هدف همه این است که در رده دوم قرار بگیریم. من می‌دانم که همه در مورد نقل و انتقالات صحبت می‌کنند، اما اکنون خبری از آن نیست.»

پدری در یورو 2024: «این به من بستگی ندارد و واضح است. اسپانیا یک مربی بزرگ دارد و او تصمیم می‌گیرد. من شرایط پدری را خوب می‌بینم، خوب تمرین کرده و فرم او صد درصد است.»

تقویت تیم: «حرفی ندارم چون هنوز چهار بازی باقی مانده است و فردا باید بازی کنیم.»

آینده تیم در صورت عدم کسب مقام دوم: «فکر نمی‌کنم برنامه‌ریزی برای فصل بعد به این بستگی داشته باشد. برنامه‌ریزی اصلاً تغییر نخواهد کرد. در این چهار بازی برخی از بازیکنان می‌توانند سرنوشت خود را تعیین کنند. هدف ما این است فصل بعد در هر پست دو بازیکن خوب داشته باشیم تا سطح رقابت بالا برود.»

آنسو فاتی: «در مورد برنامه‌ریزی بیشتر از من نپرسید چون هیچ نامی نمی‌گویم و در پایان فصل درباره کسانی که قرضی جای دیگر بازی می‌کنند، صحبت خواهم کرد.»

احتمال حضور یامال و کوبارسی در یورو و المپیک: «چنانچه برنامه این باشد، با فدراسیون حرف خواهیم زد و نظرمان را خواهیم گفت.»

نظر شما