شناسهٔ خبر: 66619931 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی:

رویکرد دولت سیزدهم کاهش آسیب‌های اجتماعی است

المیرا عسگری زاده

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: رویکرد دولت سیزدهم کاهش آسیب های اجتماعی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تحقق این امر در جامعه است.

صاحب‌خبر -

افشار کبیری ۲۳ اردیبهشت ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان برگزار شد، با بیان اینکه دولت در صدد افزایش سرمایه های اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی و مردمی سازی امور در جامعه است، گفت: در همین راستا کارگاه های متعددی برای توانمند سازی سازمان های مردم نهاد در استان برگزار شده است.

کبیری ادامه داد: دانش افزایی و انتقال اطلاعات و استفاده از ایده های برتر و نو و ارائه راه کارهای متعدد برای حل مسائل و مشکلات متعدد اجتماعی در راستای حل آسیب های اجتماعی از اهداف برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی است.

وی افزود: آماده دریافت ایده‌های مختلف در راستای نشاط اجتماعی و اجرای برنامه ها متعدد برای کاهش آسیب های اجتماعی توسط اقشار مختلف و رسانه ها هستیم.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: هدف از برگزاری نهضت مشارکت اجتماعی، ایجاد نظم در جامعه و شناسایی و هم افزایی مشکلات موجود و استفاده از ظرفیت های سازمان های مردم نهاد  در جامعه است.

کبیری، مشکلات زیست محیطی دریاچه ارومیه را از مهمترین چالش های کشوری و استانی عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت مردم در راستای فرهنگ سازی  اجتماعی و تقویت فرهنگ زیست محیطی  برای احیای دریاچه ارومیه استفاده کرده و بر چالش زیست محیطی دریاچه ارومیه غلبه کنیم.

به گزارش ایسنا در پایان از پوستر رویداد نوآوری اجتماعی رونمائی شد.

انتهای پیام

نظر شما