شناسهٔ خبر: 66619086 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید | ۱۰ بازی برتر سال ۲۰۲۴ + لینک دانلود

از کال آو دیوتی و فورتنایت، تا پابجی کامبت مستر!

صاحب‌خبر -

خوشبختانه به لطف پیشرفت کیفی بازی‌های موبایلی، این سبک از بازی‌ها با محبوبیت بی‌شماری برخوردارند. موضوعی که به بازی‌سازها اجازه می‌دهد تا عملکرد بی‌نظیری روی پلتفرم داشته باشند و عناوینی را بسازند که تجربه‌شان ابدا خالی از لطف نیست و این جاه‌طلبی تا جایی ادامه داشت که حتی باعث شد تا پای بازی‌سازهای بزرگ نیز به دنیای پلتفرم موبایل باز شود. بازی‌سازهایی مانند اکتیویژن که شاهکارهای بی‌نظیری را ساختند و بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید نیز جزو آن‌ها بودند.

بنابراین اگر شما نیز طرفدار بازی‌های آنلاین موبایلی هستید و دوست دارید تا این سبک از بازی‌ها را با دوستانتان به صورت آنلاین تجربه کنید، در این مطلب از ویجیاتو همراه ما باشید تا نگاهی به ۱۰ مورد از بهترین بازی های آنلاین دو نفره از راه دور اندروید داشته باشیم که تجربه‌شان ابدا خالی از لطف نیست و می‌تواند یک فرصت جذاب برای هر موبایل گیمری باشند.

فهرست محتوا نمایش
1 Blood Strike
2 PUBG Mobile
3 Call of Duty: Warzone Mobile
4 Combat Master Mobile
5 Arena Breakout: Realistic FPS
6 PUBG New State
7 Fortnite
8 Dead by Daylight Mobile
9 Warface GO
10 Call of Duty: Mobile
11 جمع‌بندی

Blood Strike

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید

استودیوی دوست داشتنی NetEase را اکثر ما گیمرها به سبب ساخت بازی‌های باکیفیتی چون EVE Echoes و Diablo Immortal می‌شناسیم. استودیویی که یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازی‌سازهای پلتفرم موبایل است و خیلی خوب می‌داند که چگونه باید یک بازی جذاب را برای موبایل بسازد. NetEase تاکنون بازی‌های موبایلی بسیاری را ساخته که Blood Strike یکی از جدیدترین آن‌هاست. عنوانی که به سبب شباهت بسیار زیادی که به کال آو دیوتی وارزون دارد، می‌تواند یک گزینه جذاب برایتان باشد.

بازی Blood Strike یک عنوان بتل رویال با المان‌های شوتر اول شخص است که در پاییز سال ۲۰۲۳ عرضه شد. این بازی با ترکیب عناصر مهم عناوینی چون ایپکس لجندز و کال آو دیوتی وارزون موفق شد تا عملکردی دوست داشتنی روی پلتفرم موبایل داشته باشد و قطعا اگر شما طرفدار بازی دو نفره از راه دور آنلاین اندرویدی هستید، می‌توانید روی این بازی موبایلی حساب ویژه‌ای باز کنید.

Blood Strike Blood Strike Blood Strike
سازنده:NetEase Games سبک:شوتر ، بتل رویال حجم:۸۶۱ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید
کافه بازار

PUBG Mobile

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید

پابجی موبایل جزو آن دسته از بازی‌هایی است که حتی اگر طرفدار بازی‌های موبایلی هم نباشید، بازهم عاشقش خواهید شد. در سال ۲۰۱۷ با شروع سونامی بازی‌های بتل رویال، پابجی نسخه پی‌سی محبوب‌ترین و پیشروترین بازی زمان خود بود. چنین محبوبیت زیادی، استودیوی چینی تنسنت را مجبور کرد تا پورت موبایلی این بازی را تنها در عرض ۶ ماه بسازد و این‌گونه بود که PUBG Mobile در اواخر زمستان سال ۲۰۱۸ برای موبایل عرضه شد و انقلابی در بازی‌های بتل رویال آن دوره بود.

پابجی موبایل فراز و نشیب بسیار زیادی را تجربه کرد. برخی از گیمرها باور دارند که این بازی دیگر ارزش تجربه را ندارد و برخی دیگر، هنوز هم از بازی PUBG Mobile به عنوان بهترین بازی تکتیکال شوتر موبایلی یاد می‌کنند. اما هرچه که باشد، این بازی زمانی پادشاه بلامنازع بازی‌های شوتر موبایلی بود و باید در این لیست به آن اشاره‌ای می‌شد.

PUBG Mobile PUBG Mobile PUBG Mobile
سازنده:Tencent ، Level Infinite سبک:بتل رویال ، شوتر حجم:۱۶۰۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید
گوگل پلی

Call of Duty: Warzone Mobile

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید

استودیوی اکتیویژن زمانی جزو بزرگ‌ترین بازی‌سازهایی به شمار می‌رفت که به دنیای بازی‌های موبایلی قدم گذاشته بود. آن‌ها با عرضه موفق بازی کال آو دیوتی موبایلی با کمک استودیوی TiMi – یکی از زیر مجموعه‌های استودیوی تنسنت – در سال ۲۰۱۹، توانستند تا یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازی‌های موبایلی را بسازند. چنین موفقیتی استودیوی اکتیویژن رو وسوسه کرد تا یک بازی دیگر از دنیای کال آو دیوتی را به دل پلتفرم موبایل بیاورد و این بازی چیزی نبود جز کال آو دیوتی وارزون!

Call of Duty: Warzone Mobile موردانتظارترین بازی موبایلی سال ۲۰۲۴ بود که در اوایل فروردین سال ۱۴۰۳ برای موبایل منتشر شد. عنوانی که لانچ پرحاشیه‌ای داشت و مشکلات نرم‌افزاری آن، باعث شدند تا این‌بار اکتیویژن چندان خواب راحتی نداشته باشد. Call of Duty: Warzone Mobile در صورتی یکی از بهترین بازی دونفره آنلاین از راه دور برای اندروید است که شما گوشی پرچم‌داری داشته باشید!

Call of Duty: Warzone Mobile Call of Duty: Warzone Mobile Call of Duty: Warzone Mobile
سازنده:Activison سبک:بتل رویال حجم:۱۸۱۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید
کافه بازار

Combat Master Mobile

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید

راستش را بخواهید، درست تا پیش از عرضه کال آو دیوتی وارزون موبایل، بسیاری از بازی‌سازهای مستقل در تلاش بودند تا با ساخت و توسعه کلون‌هایی موبایلی برای این بازی، موبایل گیمرها را به آن‌ چیزی که می‌خواهند برسانند. استودیوی Alfa Bravo نیز در این میان یکی از همین بازی‌سازها بود که با عرضه بازی Combat Master Mobile حواشی زیادی را درست کرد! این بازی یک کلون واقعی از کال آو دیوتی وارزون و Call of Duty: Modern Warfare سال ۲۰۱۹ بود و در مدت زمان کوتاهی بیش از میلیون‌ها بار دانلود شد و به موفقیت واقعا بزرگی دست پیدا کرد. چنین موفقیتی استودیوی اکتیویژن را مجبور کرد تا از سازندگان Combat Master Mobile به دلیل نقض قوانین کپی‌رایت شکایت کند و نهایتا این بازی از روی مارکت‌های رسمی حذف شد.

منتهی این پایان Combat Master Mobile نبود. استودیوی Alfa Bravo تنها چند ماه بعد، نسخه بهبود یافته این بازی را عرضه کرد و کامبت مستر موبایل مجددا روی پلتفرم موبایل و پی‌سی به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار گرفت و اگر به دنبال بهترین بازی دو نفره از راه دور آنلاین اندروید هستید، می‌توانید روی این بازی حساب کنید.

 Combat Master Mobile  Combat Master Mobile Combat Master Mobile
سازنده:Alfa Bravo Inc سبک:شوتر حجم:۱۱۰۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید
مایکت

Arena Breakout: Realistic FPS

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید

درست همان‌طوری که در مقدمه این مقاله نیز درباره آن صحبت کردیم، عناوین موبایلی نه‌تنها در طول چندین سال اخیر به طرز قابل توجهی پیشرفت کرده‌اند، بلکه کیفیت خوب آن‌ها نیز سایر بازی‌سازها را تشویق کرد تا بازی‌های جذابی بسازند و Arena Breakout: Realistic FPS یکی از همین عناوین است. این بازی کلون مستقیمی برای بازی Escape from Tarkov است که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد. Arena Breakout: Realistic FPS توسط استودیوی Level Infinite ساخته شده بود. استودیویی که در کنار تنسنت، وظیفه پشتیبانی و توسعه بازی پابجی موبایل را برعهده داشت.

Arena Breakout: Realistic FPS یک بازی باکیفیت موبایلی با گرافیکی خارق‌العاده و گیم‌پلی خلاقانه است که در بازار یکنواخت بازی‌های موبایلی، قطعا گزینه‌ای دوست داشتنی برای گیمرهاست و اگر به دنبال بهترین بازی دو نفره از راه دور آنلاین اندروید هستید، نیم‌نگاهی به Arena Breakout: Realistic FPS داشته باشید.

Arena Breakout: Realistic FPS Arena Breakout: Realistic FPS Arena Breakout: Realistic FPS
سازنده:Level Infinite سبک:شوتر حجم:۱۵۰۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید
مایکت

PUBG New State

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید

پس از موفقیتی که استودیوی تنسنت با بازی پابجی موبایل داشت، استودیوی Krafton که سابقا تجربه ساخت پابجی برای پی‌سی و کنسول‌ها را داشت، تصمیم گرفت تا نسخه جدید بازی پابجی را تحت عنوان PUBG New State در سال ۲۰۲۱ بدون دخالت استودیوی تنسنت بسازد. PUBG New State طبق چیزی‌که Krafton قولش را داده بود، قرار بود تا نسل جدیدی از بازی‌های بتل رویال روی پلتفرم موبایل باشد و موفقیت پابجی را مجددا تکرار کند.

منتهی اگر راستش را بخواهید، این بازی اگرچه عنوانی دوست داشتنی بود، اما حتی به گرد پای پابجی هم نمی‌رسید! مشکلات نرم‌افزاری و عدم آپدیت‌هایی که PUBG New State در ابتدا با آن‌ها رو به رو شد، باعث شدند تا این بازی لانچ چندان موفقیت‌آمیزی نداشته باشد و عملا برای مدت‌ها به دست فراموشی‌سپرده شد.

PUBG New State PUBG New State PUBG New State
سازنده:Krafton سبک:بتل رویال حجم:۱۸۰۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید
گوگل پلی

Fortnite

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید

فورتنایت یکی از بزرگ‌ترین بازی های بتل رویال تاریخ است! عنوانی که شاید بتوان از آن حتی به عنوان یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازی‌های آنلاین یک دهه اخیر نیز یاد کرد. پس بنابراین جای تعجبی هم ندارد که ما بخواهیم اشاره‌ای به فورتنایت در لیست بهترین بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید کنیم! این بازی درست در سونامی بازی‌های بتل رویال متولد شد و با کنار زدن رقبایش، تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های بتل رویالی شد که خوشبختانه روی پلتفرم موبایل نیز در دسترس است.

فورتنایت موبایل در ابتدای تولدش مشکلات زیادی داشت و بسیاری از گوشی‌ها توان اجرای این بازی را نداشتند. همین موضوع باعث شد تا رفته رفته، این بازی به دست فراموشی‌ سپرده شود. اما به سبب آپدیت‌های مکرر و بهینه‌سازی‌هایی که روی این بازی انجام شد، حال فورتنایت تبدیل به بهترین بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید شده است.

Fortnite Fortnite Fortnite
سازنده:Epic Games سبک:بتل رویال حجم:۵۰۰۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید
کافه بازار

Dead by Daylight Mobile

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید

اجازه دهید که از دنیای بازی‌های شوتر فاصله بگیریم و نیم‌نگاهی به بازی Dead by Daylight Mobile داشته باشیم. عنوانی که نسخه‌ پی‌سی آن دست‌پخت استودیوی Behaviour Interactive بود و نسخه موبایلی آن نیز، به لطف همکاری NetEase با این استودیو ساخته شد. «دد بای دی‌لایت موبایل» یکی از گرافیکی‌ترین و بهترین بازی‌های موبایلی است که اگر طرفدار عناوین ژانر وحشت و بقا باشید، می‌توانید انتظارات بالایی از این بازی داشته باشید.

این بازی روایتی عجیب و تاریک از زنده ماندن ۴ نفر در مقابل قاتلی‌ است که به دنبال آن‌هاست! «دد بای دی‌لایت موبایل» یک بازی 4v1 است که شما در آن باید به همکاری با دوستانتان به دنبال راهی برای فرار از دست قاتلی باشید که مدام به دنبال شما می‌گردد و اگر پیدایتان کند، دیگر هیچکسی نمی‌تواند شما را نجات دهد.

Dead by Daylight Mobile Dead by Daylight Mobile Dead by Daylight Mobile
سازنده:Behaviour Interactive سبک:اکشن ، بقا ، ترسناک حجم:۲۹۱۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید
کافه بازار

Warface GO

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید

اما اگر به دنبال بهترین بازی آنلاین دو نفره از راه دور هستید، شاید بد نباشد که به سراغ بازی Warface GO بروید. این بازی نسخه کم حجم‌تر بازی Warface است که پیش‌تر انحصارا برای پی‌سی ساخته شده بود. چیزی‌که درباره بازی «وارفیس گو» حائز اهمیت است، این است که شما می‌توانید این بازی دوست داشتنی موبایلی را روی گوشی‌های ضعیف و پایین‌رده اندرویدی نیز اجرا کنید و مشکلی در تجربه بازی Warface GO نداشته باشید.

Warface GO علی‌رغم این‌که یک بازی مستقل است، اما گرافیک واقعا جذابی دارد و خودش را یک شبیه‌ساز نظامی معرفی می‌کند. این بازی یک عنوان PVP است که شما باید در آن با سایر پلیرها رقابت کنید و طبیعتا هر تیمی که بیشترین امتیاز را بگیرد، برنده بازی خواهد شد.

Warface GO Warface GO Warface GO
سازنده:My.Games سبک:شوتر حجم:۱۹۰۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید
مایکت

Call of Duty: Mobile

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید

نوبتی هم که باشد، نوبت به آخرین بازی لیستمان یعنی کال آو دیوتی موبایل می‌رسد که می‌توان از آن به عنوان بهترین بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید یاد کرد. عنوانی که با جاه‌طلبی تمام ساخته شد و در سال ۲۰۱۹ برای موبایل منتشر شد. «کال آو دیوتی موبایل» موفق شد تا عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و بسیاری از گیمرها از این بازی به عنوان یکی از برترین عناوین بتل رویال موبایلی یاد می‌کنند که کیفیت بی‌نظیری را به تصویر می‌کشد.

Call of Duty: Mobile هرآن‌چیزی که گیمرها نیاز داشتند را در اختیارشان قرار می‌داد. از گرافیک دوست داشتنی این بازی بگیرید، تا بهینه‌سازی فوق‌العاده آن و گیم‌مودهای متنوعی که بازی Call of Duty: Mobile داشت. پس اگر به دنبال بهترین بازی دونفره آنلاین از راه دور برای اندروید هستید، این بازی را نادیده نگیرید.

Call of Duty: Mobile Call of Duty: Mobile Call of Duty: Mobile
سازنده:Activison سبک:بتل رویال حجم:۱۸۹۰ مگابایت سیستم‌عامل:اندروید
کافه بازار

جمع‌بندی

بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید بازی آنلاین دو نفره از راه دور اندروید

ما در این مطلب از ویجیاتو به سراغ ۱۰ مورد از بهترین بازی دونفره آنلاین از راه دور برای اندروید رفته‌ایم که به شما اجازه می‌دهند تا سفری دوست داشتنی به دنیای بازی‌های آنلاین موبایلی داشته باشید و تنوع بی‌نظیری از این سبک از بازی‌ها را با دوستانتان تجربه کنید. پس اگر به دنبال بهترین بازی دونفره آنلاین از راه دور برای اندروید هستید، این مقاله دقیقا مناسب شماست.

بهترین بازی دونفره آنلاین از راه دور برای اندروید برای گوشی‌های پایین‌رده کدام است؟

اگر به دنبال بهترین بازی اندرویدی برای گوشی‌های پایین‌رده هستید، Warface GO و Combat Master گزینه‌های خوبی برایتان هستند.

گرافیکی‌ترین و بهترین بازی دونفره آنلاین از راه دور برای اندروید کدام است؟

Arena Breakout: Realistic FPS گرافیکی‌ترین بازی در این لیست است که می‌تواند شما را حسابی سرگرم کند.

جدیدترین بازی دونفره آنلاین برای گوشی‌های اندرویدی کدام است؟

Call of Duty: Warzone Mobile جدیدترین بازی در این سبک است که توسط استودیوی اکتیویژن ساخته شده.

نظر شما