شناسهٔ خبر: 66618959 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمبود شدید نیروی کار ماهر در بخش‌های خدماتی و تولید در آمریکا

کمبود شدید نیروی کار ماهر در بخش های تولیدی ، آموزشی و خدماتی باعث ایجاد مشکلات زیادی در آمریکا شده است .

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ کمبود شدید نیروی کار ماهر در بخش های تولیدی ، آموزش ، باعث ایجاد مشکلات شدیدی در آمریکا شده است . 
شبکه‌ی تلویزیونی فاکس نیوز در گفتگو با کارشناس و نویسنده‌ی کتاب «درآمد کارگران ماهر» در آمریکا درباره‌ی کمبود شدید نیروی کار ماهر و غافل ماندن خانواده‌ها از آموزش و پرورش فرزندان شان در حوزه‌هایی که با نیروی دست سر و کار دارد هشدار داد.

<div id="video-display-embed-code_11103756"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4231725/11103756?width=600&height=350"></script></div>

 
خبرنگار : کن راست کارگر ساختمانی بوده و حالا کتابی نوشته که به بحث نیروی کار ماهر و لزوم پرداخت پول کافی به کارگران ماهر پرداخته است . 

کن راس نویسنده کتاب : هفتاد و هفت میلیون از افراد شاغل در آمریکا کارهایی انجام می دهند که با دخالت دست همراه است. (مشاغل بخش تولید و کارگری)؛ اگر ما بخواهیم همه ی بچه ها را وارد دانشگاه کنیم، همین چیزی که الان دارد اتفاق می افتد. این مشکل همچنان حل نشده باقی بماند آنگاه ناچار خواهیم بود یک سال منتظر بمانیم تا محصولی الکتریکی بدست مان برسد که هزار و پانصد دلار هزینه نیاز دارد. پس باید کاری کرد؛ هم اکنون افرادی هستند که دارند روی این موضوع کار می کنند و می خواهند این پاندول را به وسط بازگردانند تا اوضاع اقتصادی متوازن شود. باید منتظر بمانیم ببینیم چه خواهد شد.

نظر شما